  • 1. Data: 2003-06-30 18:45:51
    Temat: naruszanie ciszy nocnej a sąd grodzki
    Od: "09091 " <k...@N...gazeta.pl>

    witam,
    mam taką sytuację: zrobiłem imprezę w domu, sąsiad wezwał policję, po dwóch
    miesiącach przyszedł do mnie dzielnicowy i zaprosił mnie na rozmowę na
    komisariat.
    tam powiedział, że sprawa musi niestety oprzec się o sąd grodzki, sąsiad
    złożył formalną skargę, zostałem oskarżony o zakłocanie ciszy nocnej. nie
    przyznałem sie do winy, policjant powiedział, że za jakiś czas dostanę
    wezwanie do sądu. czy ktoś poradzi mi co teraz zrobić? jak uniknąć grzywny
    itp, nie przeczę, że impreza miała miejsce ale sąsiad jest paranoikiem,
    poprzednich lokatorów oskarżył o pobicie...
    moze doradzicie coś...
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-30 20:44:59
    Temat: Re: naruszanie ciszy nocnej a sąd grodzki
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    09091 wrote:
    > mam taką sytuację: zrobiłem imprezę w domu, sąsiad wezwał policję, po dwóch
    > miesiącach przyszedł do mnie dzielnicowy (...)

    I Ty, po dwóch miesiącach, nadal imprezowałeś? :)

    Pozdrawiam

    PB, PPNMSP

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2003-06-30 21:08:48
    Od: "09091 " <k...@N...gazeta.pl>

    Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl> napisał(a):

> [...]

    no własnie nie :((
    dzielnicowy miał takie opóźnienie...

  • 4. Data: 2003-06-30 21:24:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bdq0gv$lrj$1@inews.gazeta.pl>, 09091 wrote:
> [...]
    > itp, nie przeczę, że impreza miała miejsce ale sąsiad jest paranoikiem,

    Bo przeszkadzał mu hałas???
    Popełniłeś wykroczenie, ponosisz karę. To chyba normalne, że tak
    powinno być?

    Renata

  • 5. Data: 2003-07-01 08:13:13
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Popełniłeś wykroczenie, ponosisz karę. To chyba normalne, że tak
    > powinno być?

    a jak alarm wyje dzien w dzien w sklepie w nocy i prosby o jego naprawe nie
    skutkuja - to policja nic z tym nie robi, wiec nic sie nie martw - powiesz w
    sadzie ze bylo cicho tylko sasiad jest ... taki jaki jest:-)

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 6. Data: 2003-07-01 10:32:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[PISZ BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "09091 " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jak uniknąć grzywny
    > itp, nie przeczę, że impreza miała miejsce

    No to czego tu unikac? Byla wina będzie i kara.

    HaNkA

  • 7. Data: 2003-07-01 12:02:04
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło, że Tue, 1 Jul 2003 10:13:13 +0200 *ania* napisał/a:

    > a jak alarm wyje dzien w dzien w sklepie w nocy i prosby o jego naprawe nie
    > skutkuja - to policja nic z tym nie robi,

    Skutkuje,skutkuje.Nawet policja,czy SM wyłączy sama ten alarm.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja