  • 1. Data: 2002-10-29 00:21:40
    Temat: ugoda w sprawie karnej
    Od: "Dorota Łańcucka" <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl>

    witam,
    adwokat oskarzonego o znecanie sie nade mna, zaproponowal mi wycofanie sie
    ze skladania zeznan w charakterze swiadka (jako najblizszego czlonka
    rodziny - zony). czy w takim razie gdybym sie zgodzila, moge w zamian
    zazadac jakiejs formy odszkodowania od oskarzonego (np. zwrot kosztow
    obdukcji lekarskich). jak w takim przypadku wyglada polubowne rozwiazanie
    sprawy?
    dziekuje za pomoc.

    Dorota

  • 2. Data: 2002-10-29 02:39:21
    Temat: Re: ugoda w sprawie karnej
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

    "Dorota Łańcucka" <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl> wrote in message
    netia.pl...
> [...]
    > zazadac jakiejs formy odszkodowania od oskarzonego (np. zwrot kosztow
    > obdukcji lekarskich). jak w takim przypadku wyglada polubowne rozwiazanie

    hmmm, a jednak chyba go pani kocha! :)

    ale na serio takiego chama damskiego boksera to nie puscilbym z kosztami za
    obdukcje.
    a gdzie zadoscuczynienie za straty na ciele, moralne, psychiczne??????

    czy to sprawa karna czy cywilna o rozwod z zasadzeniem winy?

    W.L

  • 3. Data: 2002-10-29 07:09:08
    Od: "Dorota Łańcucka" <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl>

> [...]

    > a gdzie zadoscuczynienie za straty na ciele, moralne, psychiczne??????
    >
    > czy to sprawa karna czy cywilna o rozwod z zasadzeniem winy?

    to sprawa karna ale jednoczesnie toczy sie sprawa cywilna o rozwod.
    moje pytanie bierze sie stad, ze chcialaym to jak najszybciej zakonczyc,
    zapomniec i zyc sobie spokojnie z dziecmi.

    dorota

  • 4. Data: 2002-10-29 09:40:21
    Temat: Odp: ugoda w sprawie karnej
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dorota Łańcucka <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych
    napisał:1...@a...swietochlowice.dialup.
    inetia.pl...
    > to sprawa karna ale jednoczesnie toczy sie sprawa cywilna o rozwod.
    > moje pytanie bierze sie stad, ze chcialaym to jak najszybciej zakonczyc,
    > zapomniec i zyc sobie spokojnie z dziecmi.

    a później sieje sie propagande,że prawo nic nie robi w sprach o znęcanie
    się...w większości właśnie tak sie zachowują pokrzywdzone j.w. a pewna jest
    Pani,że da Pani spokój po rozwodzie? widząc,że może sobie chodzić bezkarnie

    Sandra

  • 5. Data: 2002-10-29 09:52:30
    Od: "Dorota Łańcucka" <dosia[spam_away]@poczta.onet.pl>

> [...]
    jest
    > Pani,że da Pani spokój po rozwodzie? widząc,że może sobie chodzić

    Mieszkam osobno w wynajetym mieszkaniu, przemoc ze strony meza przez lata
    malzenstwa miala charakter "tylko" psychiczny, fizyczna przemoc zaczęła się
    w okresie separacji w związku z chęcią wyrzucenia mnie wraz z dziećmi z
    domu tesciowej. Ten cel zostal osiagniety przez niego.
    Pozwany jest "porzadnym" czlowiekiem: nie pije, nie pali, wyksztalcony,
    dobrze zarabia ot - szanowany obywatel.
    A ja nie podjelam decyzji o zaniechaniu skladania zeznan, poprosilam tylko o
    rade

    Dorota