  • 1. Data: 2002-10-28 20:25:02
    Temat: zamkniecie dochodzenia
    Od: Arek <a...@a...pl>

    Postanowienie o zamknieciu dochodzenia.
    "Po wyczerpaniu zadan postepowania przygotowawczego i zebraniu
    wystarczajacego do sporzadzenia aktu oskarzenia materialu dowodowego,
    postanawiam nininiejsze dochodzenie zamknac"

    -dostalem z komendy takie pismo i ucieszylem sie ze juz po sprawie, ze
    nie przekaza tego do sadu (chodzi o przerobienie legitymacji) ale
    obawiam sie ze jednak sprawa bedzie miala ciag dalszy.
    Moze ktos mi objasni czy zamkniecie dochodzenia - to koniec calego
    postepowania, czy tylko koniec jednego etapu (kiedy policja zrobila
    swoje i przekazuje sprawe w rece prokuratury, sadu)

    Z gory dziekuje. Pozdrawiam. Arek

  • 2. Data: 2002-10-28 22:36:42
    Temat: Re: zamkniecie dochodzenia
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Arek napisa_(a):

> [...]
    > swoje i przekazuje sprawe w rece prokuratury, sadu)

    "zebraniu wystarczajacego do sporzadzenia aktu oskarzenia materialu"
    To chyba w miarę jednoznaczne... tylko koniec pewnego etapu
    Teraz prokuratura napisze pewnie akt oskarżenia.

    KG

  • 3. Data: 2002-10-29 14:50:09
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    >
    > -dostalem z komendy takie pismo i ucieszylem sie ze juz po sprawie, ze
    > nie przekaza tego do sadu (chodzi o przerobienie legitymacji) ale

    Nie ma z czego sie cieszyc.

> [...]
    > postepowania, czy tylko koniec jednego etapu (kiedy policja zrobila
    > swoje i przekazuje sprawe w rece prokuratury, sadu)

    Dokladnie to drugie - Policja zrobila juz swoje, jako organ dochodzenia,
    sprawa powedruje teraz do prokuratora, ktory napisze akt oskarzenia, a
    nastepnie zajmie sie nia sad karny (w praktyce min. ok 3 m-ce sie czeka).

    Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663