  • 1. Data: 2002-10-29 07:18:02
    Temat: Dyrektywy ??????????
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@o...pl>

    gdzie moge znalezc dyrektywy europejskie. chodzi mi konkretnie o dyrektywe
    90/313/EWG

    --
    -----
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-29 08:48:58
    Temat: Re: Dyrektywy ??????????
    Od: "ANIA" <l...@k...com.pl>

    witam,

    zwroc sie z prosba o przeslanie dyrektywy 0/313/EWG pod ten email
    d...@m...ukie.gov.pl
    ja sie zwrocilam z prosba i to co chcialam to dostalam - takze sprawdzone:))
    acha, napisz jeszcze czy chcesz wersje pl czy ang,
    nie wszystkie dyrektywy sa tlumaczone:((

    ewentualnie mozesz poszperac na stronie www.ukie.gov.pl

    pozdrawiam
    ania

  • 3. Data: 2002-10-29 09:31:02
    Od: "Qtchb" <q...@p...onet.pl>

    podaj dane o publikacji, to poszukam w Lexie

    pozdr

  • 4. Data: 2002-10-29 12:02:52
    Od: "Lukasz" <l...@c...tam>

    Użytkownik "Qtchb" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > podaj dane o publikacji, to poszukam w Lexie

    dzieki ale w lexie nie ma tej dyrektywy /przynajmniej w mim/ a dane podalem
    90/313

  • 5. Data: 2002-10-29 12:03:09
    Od: "Lukasz" <l...@c...tam>

    dzieki serdeczne