  • 81. Data: 2019-02-04 23:32:05
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nieja.idm.pl> pisze:

    > Polak to Polak, Izraelczyk to Izraelczyk. Takie to trudne do zrozumienia?

    A Izraelczyk co sobie załatwił polski Schengen paszport to kto?

    --
    A. Filip

  • 82. Data: 2019-02-04 23:54:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > No dla mnie nie, ale tu ktoś próbuje inaczej to definiować i próbuję
    > pojąć logikę tego.

    Kviat dał taki solidny wykład, ale ja tego wszystkiego raczej nie
    zapamietam :-)

    --
    animka

  • 83. Data: 2019-02-04 23:58:04
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Żyd,to wyznawca Religii Żydowskiej. Niespecjalnie to kojarzę z
    > jakimkolwiek państwem.

    Jak zobaczę gdzieś mośka z długą i szpiczastą brodą oraz pejsami (a
    teraz sporo takich w Warszawie) to mnie normalnie odrzuca głowę w drugą
    stronę.

    --
    animka

  • 84. Data: 2019-02-05 00:42:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

  • 85. Data: 2019-02-05 00:47:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

  • 86. Data: 2019-02-05 07:38:33
    Od: Kviat

    > Żyd,to wyznawca Religii Żydowskiej.

    "Jak słyszę Żyd, to niekoniecznie kojarzę to z
    Izraelem."

    A Polak, to wyznawca religii katolickiej?

    Napisałeś "Żyd", a nie "żyd".
    Różnicę już znasz, a mimo tego skojarzyło ci się z religią.
    Albo napisałeś nie to co chciałeś. Chciałeś napisać o wyznaniu, a
    napisałeś o narodowości.

    Sam widzisz, że to trudne sprawy i niepoprawne nawyki nie ułatwiają
    komunikacji.

    > Niespecjalnie to kojarzę z
    > jakimkolwiek państwem.

    Skoro narodowość niepoprawnie kojarzy ci się z religią, to nic dziwnego.
    Katolicy też mieszkają w różnych państwach i trudno ich skojarzyć z
    jakimś konkretnym państwem.
    (No może przykład z katolikami nie do końca jest fortunny w tym
    przypadku, bo mają Watykan, ale zapewne rozumiesz o co chodzi i na czym
    polega błąd.)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 87. Data: 2019-02-05 09:04:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 5 Feb 2019 00:58:04 +0200, Animka napisał(a):

    > Jak zobaczę gdzieś mośka z długą i szpiczastą brodą oraz pejsami (a
    > teraz sporo takich w Warszawie) to mnie normalnie odrzuca głowę w drugą
    > stronę.

    Ooo! Animko! Jak ci się zmieściła w przyciasnej główce skomplikowana
    koncepcja antysemityzmu?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 88. Data: 2019-02-05 10:24:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Feb 2019 00:47:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Żyd,to wyznawca Religii Żydowskiej. Niespecjalnie to kojarzę z
    > jakimkolwiek państwem.

    - Jezus Maria! - rozsierdził się Vodiczka. - Ja tego nie wytrzymam. Nie
    rozumiem, po co on nam o tym wszystkim gada. Wczoraj było to samo na
    badaniu. Był tam jakiś człowieczek, a gdy się go audytor zapytał, czym jest
    w cywilu, odpowiedział: "Dymam u Krzyża". Przez pół godziny trzeba było z
    nim gadać, zanim wreszcie audytor dowiedział się, że ten poczciwiec
    obsługuje miechy u kowala Krzyża. A gdy go po chwili zapytali: "Więc w
    cywilu jesteście robotnikiem pomocniczym?". A ten swoje: "Jakim
    tam robotnikiem! Dymam u Krzyża".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 89. Data: 2019-02-05 10:25:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > Jak zobaczę gdzieś mośka z długą i szpiczastą brodą oraz pejsami (a
    > teraz sporo takich w Warszawie) to mnie normalnie odrzuca głowę w drugą

    Możesz wyjaśnić, dlaczego?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 90. Data: 2019-02-05 13:12:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.02.2019 o 23:54, Animka pisze:
    > Kviat dał taki solidny wykład, ale ja tego wszystkiego raczej nie
    > zapamietam

    kwiatek to lewacki oszołom, ubecki dzieciak jakich wiele na usenecie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"