  • 1. Data: 2018-01-23 22:20:59
    Temat: ubezpieczenie - mury.
    Od: jg <f...@f...pl>

    hej,

    sory, ale szybka pilka (i FUT warning).

    mieszkanie w bloku.
    wspolnota ubezpiecza tzw. mury.
    eksplozja. wspolnota postanawia odbudowac te kilka mieszkan za kase z
    ubezpieczenia, w tym moje.

    czy na jakiejs podstawie moge liczyc na zapewnienie np. mieszkania
    zastepczego na czas odbudowy? spotkalem sie z okesleniem home assistance,
    ale tylko w jakims pojedynczym artykule, bez szczegolow i byc moze nie o to
    chodzilo.

    wyglada mi na to, ze w owu jakos firmy ubezpieczeniowe nie rozpisuja sie na
    ten temat, co by moglo oznaczac, ze radz sobie przez rok odbudowy sam.

    czy ktos z Was wie jak to wyglada najczesciej/najprawdopodobniej w
    praktyce?

    --
    jg

  • 2. Data: 2018-01-24 00:20:30
    Temat: Re: ubezpieczenie - mury.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-01-18 o 22:20, jg pisze:
> [...]
    > ten temat, co by moglo oznaczac, ze radz sobie przez rok odbudowy sam.

    Powinno to być w Warunkach Ubezpieczenia.

    > czy ktos z Was wie jak to wyglada najczesciej/najprawdopodobniej w
    > praktyce?

    W praktyce Zarządzanie Kryzysowe będzie starało się pomóc.