  • 1. Data: 2018-01-22 20:00:49
    Temat: Przeszukiwanie przez ochrone
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wchodze na teren zakładu produkcyjnego, dostaje przepustke, załatwiam
    sprawe w 5min.
    Przy wyjsciu ochrona mowi ze wyznacza mnie do rewizji.
    Zeby było smieszniej, propozycja rewizji jest polaczona z zaproszeniem do
    jakiegos klaustrofobicznego pomieszczenia 2x2m.
    Odmawiam, mowie ze moge pokazac kieszenie ale tutaj na zewnatrz.

    Pytanie - ochrona twierdzi ze musze sie poddac kontroli bo taki maja
    regulamin.
    Ja tłumacze ze mnie ich regulamin nie intresuje bo ani go nie
    akceptowałem, ani nie jestem pracownikiem etc.

    Kto ma racje?
    Jak sie powinno zachowac w takiej sytuacji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 2. Data: 2018-01-22 21:38:17
    Temat: Re: Przeszukiwanie przez ochrone
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-18 o 20:00, Budzik pisze:

    > Kto ma racje?
    Ty

    > Jak sie powinno zachowac w takiej sytuacji?

    Tesli podejrzewają, ze coś ukradłeś, to mogą Cię ująć i wezwać Policję.
    Tylko zadyma będzie trwała z godzinę i czasem szkoda czasu na głupoty.
    Wyznaczać do rewizji, to mogą sobie pracowników, jeśli podlegają tym
    regulaminom. Co więcej takie przeszukanie stanowi przestępstwo opisane
    bodaj w art. 51 Ustawy o Ochronie Osób i Mienia.

  • 3. Data: 2018-01-23 18:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > regulaminom. Co więcej takie przeszukanie stanowi przestępstwo opisane
    > bodaj w art. 51 Ustawy o Ochronie Osób i Mienia.

    Dziękuję Robercie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 4. Data: 2018-03-19 10:44:38
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie dać sobie czegoś podrzucić do kieszeni.
    Przez ochronę lub przez Policję.
    A później przez służbę więzienną do celi.

    -----