  • 1. Data: 2018-01-22 17:55:05
    Temat: Faszyści - i znowu prawo jest do bani
    Od: z <...@...pl>

    Na kanwie modnej ostatnio telenoweli o faszystach :-)

    Właśnie w opozycyjnym radiu tokfm specjalista od faszystów, islamofobów,
    równouprawnienia... Taki pewnie dyżurny specjalista od wszystkiego...
    wyjaśnił że...
    Ta faszystowska grupa co sobie biesiadowała w lesie nie popełniła
    przestępstwa karnego.
    Oni co prawda w miejscu publicznym ale nie _PUBLICZNIE_ (wszak robili
    wiele żeby nikt o tej biesiadzie się nie dowiedział a nie obwieszczali
    światu i przekonywali do swoich racji... gdyby nie szpiegi z tvnu pewnie
    nikt by się nie dowiedział)
    robili to co robili.
    Także ci wszyscy oburzeni i wylewający bluzgi w mediach w ostatnim
    czasie... Mogą im skoczyć!
    Wszak co nie jest zabronione jest dozwolone. A zaprzecz który :-)

    Można ich ścigać za propagowanie czyli np. za sprzedawanie naklejek z
    nieopowiednimi treściami albo jakieś inne drobne przewiny które podobno
    miały miejsce i były tolerowane przez 2 poperzednie lata i 8
    poprzedniejszych lat też :-)

    Można ich ścigać administracyjnie i próbować zdelegalizować urzędniczo
    za nie stosowne zachowania... Coś tam się znajdzie.

    Ale NIE KARNIE. Takie mamy prawo!

    Teraz pytanie do "prawniów" pożalsięboże
    Co za debil wymyślił (imię, nazwisko, stanowisko) taki przepis i taką
    jego interpretację że w środku Europy w niby nowoczesnym kraju
    aspirującym itd...

    nie da się tych łobuzów posadzić za kratki

    No czekam na wicie się tych wszystkich mądrali święcie oburzonych

    Jazda :-)

  • 2. Data: 2018-01-22 18:38:12
    Temat: Re: Faszyści - i znowu prawo jest do bani
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 17:55, z pisze:

> [...]
    > jego interpretację że w środku Europy w niby nowoczesnym kraju
    > aspirującym itd...
    >
    > nie da się tych łobuzów posadzić za kratki

    Zapytaj takich 460 baranów siedzących w takim śmiesznym okrągłym budynku
    dlaczego nic z tym nie robią. Tylko będziesz miał do przepytania barany
    z kilku kadencji. Na szczęście spora część z nich się powtarza w
    poszczególnych kadencjach, co powinno ci zredukować liczbę baranów co
    najmniej o 30%. No i nie zapomnij zapytać jeszcze tych 100 baranów z
    izby rzekomo wyższej, ale na pewno nie wyższej poziomem intelektualnym.
    Adres zakładam, że znasz...

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2018-01-22 19:56:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-22 o 18:38, Sonn pisze:
    > Zapytaj takich 460 baranów
    Ilu z tych baranów ma wykształcenie prawnicze i ilu mają pomagierów
    zawodowo zajmujących się prawem i smarujących te wszystkie ekspertyzy?

    Jedziesz :-)

  • 4. Data: 2018-01-22 20:26:05
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 19:56, z pisze:
    > Ilu z tych baranów ma wykształcenie prawnicze i ilu mają pomagierów
    > zawodowo zajmujących się prawem i smarujących te wszystkie ekspertyzy?
    >
    > Jedziesz :-)

    http://www.sejm.gov.pl/sejm8.nsf/poslowie.xsp?type=A

    http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/page.xsp/archiwum

    Jedziesz :)

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2018-01-22 21:45:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-01-18 o 17:55, z pisze:

> [...]
    > aspirującym itd...
    > nie da się tych łobuzów posadzić za kratki
    > No czekam na wicie się tych wszystkich mądrali święcie oburzonych

    Prawo jest dobre i jego interpretacja też. Problem jest na poziomie
    zrozumienia przez dziennikarzy i - wydaje mi się - i Ciebie. Nie można
    prawnie zakazać "podziwiania Hitlera", bo to niedorzeczne. Wyobraź
    sobie, ze jeden z drugi siedzi w domu i po cichu wczytuje się w te jego
    wywody. Powiedzmy, ze nawet się mu podobają (nie czytałem tego w
    większym fragmencie, wiec ne podejmuję sie oceny, czy to w ogóle
    możliwe). Jakbyś to chciał ścigać.

    W wypadku opisywanych ostatnio wypadków tak naprawdę większym złem było
    upowszechnienie tego przez dziennikarzy, niż same igrce kilku oszołomów.
    Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak
    naprawdę przeszkadzało?

  • 6. Data: 2018-01-22 22:02:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > upowszechnienie tego przez dziennikarzy, niż same igrce kilku oszołomów.
    > Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak

    Ktoś musiał wydać zgodę na to zgromadzenie. Ciekawa jestem kto.
    No i czy żadni inni ludzie z sąsiedztwa, czy leśniczy z lasu nie
    widzieli tego?
    To się działo chyba na jakiejś polanie w lesie. Widziałam kawałek reportażu.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-01-22 22:12:44
    Od: Kviat

    > W wypadku opisywanych ostatnio wypadków tak naprawdę większym złem było
    > upowszechnienie tego przez dziennikarzy,

    Że co!?

    > niż same igrce kilku oszołomów.
    > Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak
    > naprawdę przeszkadzało?

    Lekarzom. Pewnie się niepokoili, że pacjenci jeszcze na oddział nie
    wrócili z przepustki.

    Serio uważasz, że skoro nikt nie widzi, to wszystko jest ok?
    Jak myślisz, od czego naziole zaczynali przed wojną? A inne oszołomstwo,
    np. https://pl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan

    "organizacja rasistowska, utworzona w miejscowości Pulaski w Stanach
    Zjednoczonych"

    "(...)stwierdzając, że Ku Klux Klan będzie występować w obronie:
    Konstytucji, byłych żołnierzy Konfederacji oraz praw białej większości
    mieszkańców Południa."

    Coś zaczęło świtać?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2018-01-22 22:52:54
    Od: z <...@...pl>

    > Prawo jest dobre i jego interpretacja też. Problem jest na poziomie
    > zrozumienia przez dziennikarzy i - wydaje mi się - i Ciebie.

    Ja podstępnie zarzucam wędkę z trudnym tematem ;-)
    Rozumiesz? :-)

> [...]
    > upowszechnienie tego przez dziennikarzy, niż same igrce kilku oszołomów.
    > Dokąd dziennikarze nie postanowili tego nagłośnić, to komu to tak

    O widzisz. To jest dopiero trudne pytanie.

  • 9. Data: 2018-01-22 22:54:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-22 o 22:12, Kviat pisze:

    > Serio uważasz, że skoro nikt nie widzi, to wszystko jest ok?
    > Jak myślisz, od czego naziole zaczynali przed wojną? A inne oszołomstwo,

    Trafiony zatopiony.
    Gdzie te chipsy. Będzie jazda :-)

  • 10. Data: 2018-01-23 01:52:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Że co!?

    > Lekarzom. Pewnie się niepokoili, że pacjenci jeszcze na oddział nie
    > wrócili z przepustki.

    To w szpitakach wydają mundury wojskowe SS-manów?
    Musieli chyba w lesie się przebrać.
    Ja bym ich wszystkich wydaliła z Polski - tam ho Hitlera. Uwiązałabym
    ich przy jego grobie. Niech warują.

    --
    animka