  • 11. Data: 2005-07-03 09:20:08
    Temat: Re: tre?ć reklamy e-mailem
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sat, 2 Jul 2005 20:14:44 +0200, Xphil <x...@i...pl> wrote(a):

    > ok dzięki zgadzam się z Tobą bez dwóch zdań.. oczywiście...
    > pytanie tylko jak uzyskać pozwolenie na przesłanie takiego info poza już
    > obecnymi klientami?

    Zbieraj je poprzez jakiś mechanizm gdzie zainteresowani sami podadzą
    adresy i wyrażą zgodę na ich wykorzystywanie. Np. formularz na stronie
    WWW z interesującą dla potencjalnych odbiorców tematyką itp.
    Mechanizm taki powinien być oczywiście odpowiednio zabezpieczony, tak
    aby na liście zebranych adresów nie znalazły się adresy wpisane przez
    osoby trzecie. Ale to już dyskusja nie na tą grupę. Polecam archiwa
    pl.internet.mordplik.
    Koniecznie zachowaj wszelkie zebrane "zgody na mailing", tak abyś w
    przyszłości mógł udowodnić że zgoda taka została Ci udzielona.

    B.

  • 12. Data: 2005-07-03 09:24:47
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Sun, 03 Jul 2005 08:40:26 +0200, Artur Drzewiecki
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> wrote(a):
    > Ja osobiście zresztą stolerowałbym "pytania" od firm, jeśli spełnione
    > byłyby następujące warunki:

    [ciach]

    To się sprawdzało wyłącznie w czasach kiedy tych zapytań było mało.
    Te czasy dawno już mineły.

    B,

  • 13. Data: 2005-07-03 12:42:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie ma takiej możliwości (i dobrze, bo spamerzy próbują non-stop słać
    > "pytania" z reklamami).

    jezeli wszystko co sie znajdzie w mailu to bedzie pyatnie czy moge przeslac
    oferet reklamowa (bez
    podania dziedziny, bez podania firmy itd) to czmeu twim zdaniem podpadnie to
    pod tenparagraf ?

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 14. Data: 2005-07-03 17:46:57
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
> [...]
    >oferet reklamowa (bez
    >podania dziedziny, bez podania firmy itd) to czmeu twim zdaniem podpadnie to
    Nie pisałem o paragrafie (UoŚUDE), ale o uznaniu przez odbiorcę
    przesyłki za spam i podjęciu odpowiednich kroków.
    Ja przedstawiłem warunki, po spełnieniu których nie uznałbym pytania
    ofertowego za spam.:-)

  • 15. Data: 2005-07-03 23:36:50
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:da8meu$bgg$1@inews.gazeta.pl...

    to czmeu twim zdaniem podpadnie to
    > pod tenparagraf ?

    Może dlatego, że w myśl art. 2 ust 2 Ustawa o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną informacja handlowa (czyli spamem) jest każda informację
    przeznaczoną bezpośrednio lub _pośrednio_ do promowania towarów, usług lub
    wizerunku przedsiębiorcy.

  • 16. Data: 2005-07-03 23:38:01
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

> [...]
    to czmeu twim zdaniem podpadnie to
    > pod tenparagraf ?

    Może dlatego, że w myśl art. 2 ust 2 Ustawa o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną informacja handlowa (czyli spamem) jest każda informacja
    przeznaczona bezpośrednio lub _pośrednio_ do promowania towarów, usług lub
    wizerunku przedsiębiorcy.

  • 17. Data: 2005-07-04 09:14:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > elektroniczną informacja handlowa (czyli spamem) jest każda informacja
    > przeznaczona bezpośrednio lub _pośrednio_ do promowania towarów, usług lub

    ale zalozenie ze ze zadna nazwa nie pada. wiec nawet posrednie odpada,

    P.