  • 1. Data: 2005-07-02 15:20:09
    Temat: zapychanie skrzynki w komorce smsami z sieci
    Od: "Unx" <u...@w...pl>

    No wlasnie, mam takie pytanie.
    Pewien nieznany mi delikwent od jakiegos czasu wysyla mi non stop smsy z
    sieci zapychajac mi skrzynke i tym samym utrudniajac prace.
    W biurze obslugi klienta sieci powiedzieli mi ze nic z tym nie moga zrobic i
    ewentualnie moge to zglosic na policje.

    Z wiazku z tym mam pytanie. Czy jest to wykroczenie, zlamanie prawa? Jesli
    tak to pod jaki paragraf podchodzi

    Z gory dziekuje za cenna rade i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-02 16:29:55
    Temat: Re: zapychanie skrzynki w komorce smsami z sieci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Unx" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

    Wykroczenie. Ale będą do tego podchodzili jak do jeża, bowiem
    namierzenia dowcipnisia wcale nie jest proste.

  • 3. Data: 2005-07-02 19:11:56
    Od: "Sewer" <s...@w...gazeta.pl>

    "Unx" <u...@w...pl> wrote in message news:da6bkn$355$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > tak to pod jaki paragraf podchodzi
    >
    > Z gory dziekuje za cenna rade i pozdrawiam

    A w jakiej to sieci udzielili Ci takiej odpowiedzi?
    Np. w plusie mozna zablokowac smsy z bramek, zostawiajac tylko te nadane z
    telefonów.
    Te z telefonów to jednak latwiej namierzyc, chyba, ze delikwent bedzie
    kupowal nowe karty i zmienial telefon za kazdym razem.

    Pozdrawiam Sewer

  • 4. Data: 2005-07-03 06:41:50
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Unx napisał/a:
    >Pewien nieznany mi delikwent od jakiegos czasu wysyla mi non stop smsy z
    >sieci zapychajac mi skrzynke i tym samym utrudniajac prace.
    >W biurze obslugi klienta sieci powiedzieli mi ze nic z tym nie moga zrobic
    Lenie - można zażądać, żeby SMS-y z bramek internetowych nie były
    przekazywane.

  • 5. Data: 2005-07-04 08:58:45
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-03 08:41 Artur Drzewiecki napisał(a):

    > Lenie - można zażądać, żeby SMS-y z bramek internetowych nie były
    > przekazywane.

    Ale może Autor Wątku nie chce traci tej możliwości?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/