  • 1. Data: 2005-07-02 11:43:26
    Temat: faktury - wydruk przez klienta
    Od: "sotb" <kuc_wywal@smieci_zw.pl>

    Prowadzę działalność telekomunikacyjną. Na początku miesiąca wystawiam około
    60 faktur - sporo papieru i atramentu.
    Czy jest taka możliwość, aby klienci sami sobie drukowali faktury? Np. przez
    internet?
    Chodzi mi dokładnie o to, czy na fakturze klienta musi być mój podpis i
    pieczątka? Bo wiadomo, że przy wydruku z internetu tego nie będzie.

    Krzysztof Kucner

  • 2. Data: 2005-07-02 12:01:24
    Temat: Re: faktury - wydruk przez klienta
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-07-02 13:43, sotb rzecze:
> [...]
    > Chodzi mi dokładnie o to, czy na fakturze klienta musi być mój podpis i
    > pieczątka? Bo wiadomo, że przy wydruku z internetu tego nie będzie.

    Możesz im wysyłać e-mailem i mogą sobie sami wydrukować.
    Nie trzeba żadnych pieczątek ani podpisów.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    Darmowe rozmowy telefoniczne http://www.eteria.net/darmowe

  • 3. Data: 2005-07-02 12:35:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    sotb napisał(a):

    > Chodzi mi dokładnie o to, czy na fakturze klienta musi być mój podpis i
    > pieczątka? Bo wiadomo, że przy wydruku z internetu tego nie będzie.

    IMHO podpisów i pieczątek być nie musi. Faktura musi być jednak papierowa,
    kopie musisz przez 6 lat trzymać w archiwum.

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 4. Data: 2005-07-02 12:49:21