  • 1. Data: 2003-06-09 12:31:37
    Temat: trawa
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Czy zauważyliście, że zawsze w czasie sesji koszą trawę za oknem? I to co
    roku głośniejszymi kosiarkami.

    Zbieg okoliczności czy przyczynek do spiskowej teorii dziejów?

    Marcin

  • 2. Data: 2003-06-09 16:18:00
    Temat: Re: trawa
    Od: "kizia" <i...@p...pl>

    > Czy zauważyliście, że zawsze w czasie sesji koszą trawę za oknem? I to co
    > roku głośniejszymi kosiarkami.
    >
    > Zbieg okoliczności czy przyczynek do spiskowej teorii dziejów?
    >
    > Marcin

    nie masz jeszce tak najgorzej u mnie z okazji sesji zaczeli pod oknami
    budowac blok:(, a sasiad doszedl do wniosku, ze jest to wymarzony czas na
    gruntowna przebudowe mieszkania, wyburzanie scian itp

    Pozdrawiam
    kizia

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 3. Data: 2003-06-09 16:54:48
    Temat: Odp: trawa
    Od: "Kuba" <p...@p...home.pl>

    Mój (z dołu) "ogląda" telewizor. Wczystko by było O.K. ale jest głuchy jak
    pień. Trwa to od 6.00 do 23.30.
    Drugi (z boku) cały czas coś wierci (od trzec miesięcy...). To trwa (oprócz
    trzech m-cy) od 20 do rana.
    Usiłuję trzymać nerwy na wodzy.
    Jak na razie mi się udaje.
    pajchiw

  • 4. Data: 2003-06-09 16:58:22
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > roku głośniejszymi kosiarkami.
    >
    > Zbieg okoliczności czy przyczynek do spiskowej teorii dziejów?

    Tak CHAMSTWO! Ja zawsze o tej porze mam rano kaca i strzasznie
    mnie to wkurza. Naszczescie u mnie juz skosili, ale ostatnio, po egzaminie
    i ostrym pijanstwie, obudzono mnie rano i nie dano spac! Czemu nie moga
    tego robic np. o 13-tej e?

    Konrad

  • 5. Data: 2003-06-09 19:49:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    kizia wrote:

    > nie masz jeszce tak najgorzej u mnie z okazji sesji zaczeli pod oknami
    > budowac blok:(, a sasiad doszedl do wniosku, ze jest to wymarzony czas na
    > gruntowna przebudowe mieszkania, wyburzanie scian itp

    Byscie widzieli jak sie cieszyli mieszkancy jak budowalem siec osiedlowa
    przy pomocy mlota Hilti 900W wiertlem 30mm przez 5 godzin dziennie przez
    kilka dni :)