  • 1. Data: 2003-06-09 11:48:30
    Temat: Jaki jest okres przedawnienia
    Od: "Cook" <c...@2...pl>

    WIT@M
    Chciałem się spytać w zasadzie o dwie sprawy:
    1. jaki jest okres przedawnienia co do uregulowania zwrotu kosztów procesu
    2. W jakim terminie(najdalej) można wystąpić o kasację wyroku i jakie muszą
    być przesłanki (do kasacji)

    Pozdrawiam
    i dziękuję

    Zbigniew Kukowski

  • 2. Data: 2003-06-09 18:50:18
    Temat: Re: Jaki jest okres przedawnienia
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Cook wrote:
> [...]
    > 2. W jakim terminie(najdalej) można wystąpić o kasację wyroku i jakie muszą

    sprawa cywilna czy karna?

    KG

  • 3. Data: 2003-06-09 22:12:23
    Od: "Cook" <c...@2...pl>

    Sprawa cywilna, ale nie wygralem i musze koszty procesu pozwanemu zwrocic
    kaske
    tylko pozwany sie nie kwapi