  • 1. Data: 2003-11-15 15:58:42
    Temat: totlotek
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych grupowiczów.
    Znalazłem taką stronę; http://www.losowania.net pooglądałem i jestem zszokowany.
    Teraz moje pytanie; czy to jest legalne, tym bardziej, że jak napisano na
    pl.regionalne .wroclaw prowadzi to osoba o reputacji niekoniecznie, hmmmm.
    Pozdrawiam serdecznie
    Krzysztof Wiktor

  • 2. Data: 2003-11-15 16:00:37
    Temat: Re: totlotek
    Od: Arek <a...@e...net>

    Krzysiek rzecze:
    > Witam Szanownych grupowiczów.
    > Znalazłem taką stronę; http://www.losowania.net pooglądałem i jestem zszokowany.

    Co Cię zszokowało ?

    > Teraz moje pytanie; czy to jest legalne, tym bardziej, że jak napisano na

    Tak to jest legalne.

    > pl.regionalne .wroclaw prowadzi to osoba o reputacji niekoniecznie, hmmmm.

    Co masz do zarzucenia mojej reputacji ?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 3. Data: 2003-11-15 16:23:30
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bp5ieq$2b2m$2@news.atman.pl

> [...]
    > jak napisano na pl.regionalne .wroclaw prowadzi to osoba o reputacji
    > niekoniecznie, hmmmm. Pozdrawiam serdecznie

    Przeczytaj ten post -

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) w trakcie interwncji zostałem uderzony

  • 4. Data: 2003-11-15 16:26:27
    Od: "news" <n...@g...pl>

    > Witam Szanownych grupowiczów.
    > Znalazłem taką stronę; http://www.losowania.net pooglądałem i jestem
    > zszokowany.

    wyglada na to ze wlasciciel tej strony moze sobie po prostu pograc
    w lotto na koszt frajerow ktorzy jeszcze zapłaca mu za to, że kupi losy
    i bedzie je "przechowywac" :).
    W razie watpliwosci nt wygranej rozstrzygnie je "sad" spolka z o.o.
    na którego stronie w dodatku wita nas banner... "slynnej" STI :)))
    roootfl!

    Regards/Pozdrowienia
    Z.K.(key)

  • 5. Data: 2003-11-15 16:26:28
    Od: "Piotras" <l...@W...pl>

    > Witam Szanownych grupowiczów.
    > Znalazłem taką stronę;   http://www.losowania.net pooglądałem i jestem
    zszokowany.

    Czym??

    > Teraz moje pytanie; czy to jest legalne, tym bardziej, że jak napisano na
    > pl.regionalne .wroclaw prowadzi to osoba o reputacji niekoniecznie, hmmmm.

    Ty juz tez napisałes zbyt dużo osądzając bez sprawdzenia osobę,twórcę tej
    stronki.Nikt nie zmusza nikogo do zaglądania na jakiekolwiek stronki.
    Jednak zrobiła ona na Tobie pewne wrażenie.Powodzenia.

    pozdr,piotras

  • 6. Data: 2003-11-15 16:34:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    news rzecze:
    [..]
    > wyglada na to ze wlasciciel tej strony moze sobie po prostu pograc
    > w lotto na koszt frajerow ktorzy jeszcze zapłaca mu za to, że kupi
    > losy i bedzie je "przechowywac" .

    Nikt nikogo nie zmusza do przechowywania kuponu, każdy może wybrać
    opcję przesłania kuponu pocztą. Dostrzegłeś to, czy też przeoczyłeś
    w swoim uniesieniu ?

    > W razie watpliwosci nt wygranej rozstrzygnie je "sad" spolka z o.o.

    Zanim kolejny raz zaczniesz świrować to poczytaj najpierw
    o tym jak się tworzy sądy polubowne.

    Banery są wymieniane w barażu.

    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 7. Data: 2003-11-15 16:48:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:bp5iii$kd3$1@inews.gazeta.pl>
    dnia 2003-11-15, Arek wstukał(a)

    > Krzysiek rzecze:

    > Tak to jest legalne.

    A kto jest administratorem danych osobowych?;
    a jak sie wypisać z tej bazy?
    a gdzie jest ten link i polecenia?:
    #v+(http://w w w 2 . e l i t a . p l / losowania/faq.htm)
    5. Co zrobić by usunąć swoje dane z Waszej bazy?
    Kliknij na ten link i kieruj się podanymi tam poleceniami.
    #v-
    jaka metoda potwierdzenia zapisania się jest wykorzystywana?
    itd... itp...
    TomN

  • 8. Data: 2003-11-15 16:56:56
    Od: "fred" <f...@p...wp.pl>

    oj, Arek, Arek... ty idioto... to znowu ty?? jeszcze cie nie zamkneli?

  • 9. Data: 2003-11-15 16:58:29
    Od: Damian <d...@o...pl>

    > Witam Szanownych grupowiczów.
    > Znalazłem taką stronę; http://www.losowania.net pooglądałem i
    jestem zszokowany.

    Pomysł rewelacyjny .

    > Teraz moje pytanie; czy to jest legalne, tym bardziej, że jak napisano na
    > pl.regionalne .wroclaw prowadzi to osoba o reputacji niekoniecznie,
    hmmmm.

    Nie przejmuj się smrodem polskiego bagienka, czyli bezinteresowną
    zawiścią wobec czyjegoś sukcesu,
    która jest tym większa im większy sukces.

    damian

  • 10. Data: 2003-11-15 17:04:02
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    > Zanim kolejny raz zaczniesz świrować to poczytaj najpierw
    > o tym jak się tworzy sądy polubowne.
    >
    > Banery są wymieniane w barażu.

    a ty moze doucz się trochę o tym co to jest baraż