  • 21. Data: 2003-11-16 05:40:13
    Temat: Re: totlotek
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w
    wiadomości news:Xns9434F37B0C950raf256com@213.180.128.20

    > Tudziez buzdygan zadzwoni z pogrozkami, juz do mnie nie dzwoni (chlip
    > chlip) ale za to nadrabia to w rozinnym miescie gdzie tylko dzisiaj 2
    > koeljne osoby zaczepial - polecam watek dla zainteresowanych:
    >
    > Newsgroups: pl.regionalne.wroclaw
    > Subject: Re: losowania
    > From: CZACHO <c...@N...mafia.krzyki.net>
    > Date: 14 Nov 2003 23:58:04 +0100

    Jeśli tak bardzo chcesz rozpowszechniać wszelkie wiadomości
    dotyczące działalności *legendy usenetu* mości *Buzdygan'a*
    rób to w sposób *czytelny dla wszystkich czytników* .
    "s...@d...krzyki.net" jest tylko adresem
    e-mail'owym dla OE. Taki link aby był dla OE linkiem musi
    zaczynać się od "news:" gdyż inaczej jest j.w. Zapominasz,
    że większość grupowiczów to Outlook'owcy?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję."

  • 22. Data: 2003-11-16 09:45:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > f...@p...wp.pl news:bp5ltt$v1g$1@topaz.icpnet.pl

    > Juz ma kilka postepowan, w tym w Krakowie-Srodmiescie, Wroclawiu i chyba
    > Warszawie... co sie odwlecze to nie uciecze.

    Z tym że mu nic nie zrobią. Niepoczytalność wyłącza odpowiedzialność ;)))
    Ale może zmuszą do leczenia?

    Pozdr
    Leszek

  • 23. Data: 2003-11-17 00:12:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    Arek <a...@e...net> niebacznie popelnil

    > A dlaczego rżniesz głupa? Ustawiłeś FUT na pl.test to tam
    Dziękujemy, że wreszcie po kilku miesiącach przyznałeś się do
    wielokrotnego rżnięcia głupa, między innymi i na psp.
    ATSD niezły ROTFL, że elyta się na tego FUTa złapała ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2003-11-17 10:17:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > Arek <a...@e...net> niebacznie popelnil

    > Dziękujemy, że wreszcie po kilku miesiącach przyznałeś się do
    > wielokrotnego rżnięcia głupa, między innymi i na psp.

    Arek nie rżnie głupa. On jest głupem oryginalnym;)))

    Pozdr
    Leszek