  • 1. Data: 2003-11-15 16:18:05
    Temat: czy komornik moze zajmowac ruchomisci.....
    Od: "qwerty" <q...@w...pl>

    Witam

    czy komornik moze zajac ruchomosci w mieszkaniu
    w ktorym zameldowany jest dluznik?
    (ale w nim nie mieszka)

    czy to prawda, ze zeby tego uniknac, trzeba przedstawic imienne rachunki na
    ruchomisci ktore wpadly w oko komornikowi?

    pozdro

  • 2. Data: 2003-11-15 16:30:00
    Temat: Re: czy komornik moze zajmowac ruchomisci.....
    Od: "Kajci" <k...@p...onet.pl>

    Niestety musze Cię zmartwić masz rację :( Ale będzie sie interesował głownie
    sprzętem agd i rtv i wszystkim co mu się spodoba.
    Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki :)

  • 3. Data: 2003-11-15 19:21:11
    Od: "qwerty" <q...@w...pl>

    "Kajci" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Niestety musze Cię zmartwić masz rację :( Ale będzie sie interesował
    głownie
    > sprzętem agd i rtv i wszystkim co mu się spodoba.
    > Pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki :)

    huh, co za kraj....

    tak sobie kombinuje co z tym fantem zrobic i mam pomysl....

    czy owe "imienne rachunki" moga przyjac forme jakis umow cywilnych
    (kupno-sprzedaz)
    na przyklad ze:
    kupilem niedawno TV od kolegi
    a pralke to od tesciowej :)
    itd...

    i jesli tak, to czy jest "dozwolony" szczyt bezczelnosci, znaczy czy mozna
    takie umowy pozawierac pomiedzy lokatorami danego mieszkania, oczywiscie z
    pominieciem dluznika-nieszczesnika

    i jesli tak, to czy takie umowy wymagaja
    1. rejestracji
    2. oplaty skarbowej
    3. uwzgledniania w rocznym PIT (alboco) - i placenia jakis tam podatkow
    4. i czy "strona sprzedajaca" musi miec jakis dokument o zrodle pochodzenia
    danej nieruchomosci

    poprosze o komentarz