  • 1. Data: 2003-11-15 11:40:05
    Temat: podrobiony podpis
    Od: "gienia" <g...@g...pl>

    Jestem w posiadaniu ważnych dokumentów, na których były mąż podrobił mój
    podpis. Jaki paragraf ma zastosowanie w tym przypadku i jak powinnam
    postąpić ?

  • 2. Data: 2003-11-15 12:01:46
    Temat: Re: podrobiony podpis
    Od: "Marek Świtała" <w...@N...lexpress.pl>

    > Jaki paragraf ma zastosowanie w tym przypadku i

    Art. 270p 1 k.k.

    > jak powinnam > postąpić ?

    złozyc zawiadomienie o popełneniu przestępstwa (Prokuratura lub policja -
    ale i tak trafi na policje) - przy czym pisząc zawiadomienie skseruj
    dokumenty i ich kopie dołacz do zawiadomienia - w samym zawiadomeniu
    zaznacz, że oryginały przedstawisz na żądanie

    Marek Świtała
    -
    www.lexpress.pl - o prawie nie (tylko) dla prawników

  • 3. Data: 2003-11-15 17:45:20
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    SPALIĆ!!!!!!

    Użytkownik "Marek Świtała" <w...@N...lexpress.pl> napisał w
    wiadomości news:bp54ja$e4c$1@topaz.icpnet.pl...

    -

  • 4. Data: 2003-11-15 19:09:22
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "jurekh" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bp5onn$f8p$1@atlantis.news.tpi.pl

    > SPALIĆ!!!!!!

    W tym dużo wnoszącym poscie wykazałeś się elokwencją
    i tzw. znajomością tematu (dogłębną) Brawo, trzymaj tak
    dalej, rób to jednak w bardziej "kulturalny" sposób czyli
    odpisuj *pod* przyciętymi_niezbędnymi *cytatami* .
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wkładasz rękę pod sukienkę... ciśnienie rośnie, opór maleje."