  • 1. Data: 2003-11-15 13:23:25
    Temat: Pytanie - Aport do spolki - wycena - jak?
    Od: "Kabus" <X...@o...pl>

    Musze w tym roku podniesc kapital spolki z o.o.
    O ile wiem moze byc to aport. Np. know-how, jakies produkty etc.
    Moje pytanie dot. jak to wycenic? Czy na podstawie obowiazujacych cen? Np. z
    gieldy komputerowej albo sklepu? Na podstawie cen konkurencyjnych firm (mam
    troche analiz rynkowych, ktore robilem na studiach).
    Moze rzeczoznawcza? Ile to moze kosztowac?
    Czy jest jakas lista (internet, publikacje drukowane) rzeczy ktore mozna
    wniesc aportem do spollki?
    Za wszelka pomoc z gory dziekuje.