  • 1. Data: 2005-01-04 19:32:23
    Temat: termin do wniesienia zażalenia
    Od: "Don_Tabasco" <d...@g...pl>

    Wynajęty przeze mnie radca nie poinformował mnie o otrzymanym postanowieniu
    w czasie kiedy go otrzymał. Informację otrzymałem od radcy w czasie kiedy
    już odwołanie mi nie przysługiwało. Tłumaczył sie , że nie widzi szans na
    wygranie w wyższej instancji. Ale to przecież ja decyduje.
    Co ja mam zrobić w tej sytuacji , aby przywrócić termin odwołania?

    Tom

  • 2. Data: 2005-01-04 21:20:05
    Temat: Re: termin do wniesienia zażalenia
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Co ja mam zrobić w tej sytuacji , aby przywrócić termin odwołania?

    Juz nic, bo nie przywroca. Radca dziala w twoim imieniu i ciebie obciazaja
    jego dzialania. No, ale oczywiscie mozesz sie zawsze starac. Musisz napisac
    wniosek o przywrocenie terminu do wniesienia zazalenia i w tym pismie
    przytoczyc okolicznosci, ktore nie pozwolily ci zlozyc tego zazalenia w
    terminie plus uprawdopodobnic te okolicznosci plus dolaczyc do tego wniosku
    samo zazalenie, ale imho nie masz szans na przywrocenie terminu. to nie
    postepowanie karne...

    konrad

  • 3. Data: 2005-01-05 08:44:04
    Od: "Don_Tabasco" <d...@g...pl>

    to jednym słowem nie moge jej zapłacić za zepsutą robotę

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:crf1fg$155$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2005-01-05 08:56:46
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > to jednym słowem nie moge jej zapłacić za zepsutą robotę

    w sumie tak byloby najlepiej, choc jezeli rzeczywiscie zazalenie bylo z gory
    przegrane, to moze miala racje ? ...rob jak chcesz

    konrad