  • 1. Data: 2005-01-04 18:12:50
    Temat: Prawo autorskie
    Od: F <...@n...sorry.pl>

    Czy wszystko, to ktos napisze jest objete prawami autorskimi?

    Kiedy kopiowanie czyjegos tekstu nie jest plagiatem?

    Chodzi mi rowniez o takie miejsca, gdzie sie umieszcza teksty i niejawnie
    sie zaklada, ze inni moga z nich korzystac jak chca.

  • 2. Data: 2005-01-04 19:56:42
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <p...@n...sorry.pl>, F wrote:
    > Czy wszystko, to ktos napisze jest objete prawami autorskimi?

    Nie

    > Kiedy kopiowanie czyjegos tekstu nie jest plagiatem?
    > Chodzi mi rowniez o takie miejsca, gdzie sie umieszcza teksty i niejawnie
    > sie zaklada, ze inni moga z nich korzystac jak chca.

    groups.google.com leży?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2005-01-04 21:27:55
    Od: forumprawne.org<a...@f...org>

    To zależy jaka to jest wypowiedź. Jeżeli nie posiada przesłanek
    twórczości to można. Wiem, że różnie można to interpretować, ale
    przecież każdy może dochodzić praw do swojej wypowiedzi. Nie zawsze
    roszczenia te będą zasadne, ale trzeba uważać. Ale cytowanie jest
    dopuszczalne.

    -> http://usenet.pomocprawna.info