  • 1. Data: 2005-01-04 19:13:46
    Temat: Materiały dotyczące historii prawa
    Od: paollo <p...@t...pl>

    Poszukuję miejsca w internecie, gdzie można by znaleźć materiały
    dotyczące historii rozwoju prawodawstwa.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-01-05 12:49:23
    Temat: Re: Materiały dotyczące historii prawa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "paollo" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuję miejsca w internecie, gdzie można by znaleźć materiały dotyczące
    > historii rozwoju prawodawstwa.

    Chyba zadałeś zbyt ogóle pytanie ale zerknij na serwer studentów prawa,
    http://www.student.lex.pl/marius/materialy2.jsp wybierz tam historia prawa i
    wyswietli Ci sie mi.in opracowanie "historia prawa- pytania" z UŚ - kiepskie
    i po łebkach ale zawsze coś

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-01-05 19:09:23
    Od: paollo <p...@t...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

> [...]
    > prawa i wyswietli Ci sie mi.in opracowanie "historia prawa- pytania" z
    > UŚ - kiepskie i po łebkach ale zawsze coś

    coś tam znalazłem - dzięki wielkie !