    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: termin do wniesienia zażalenia
    Date: Tue, 4 Jan 2005 22:20:05 +0100

    > Co ja mam zrobić w tej sytuacji , aby przywrócić termin odwołania?

    Juz nic, bo nie przywroca. Radca dziala w twoim imieniu i ciebie obciazaja
    jego dzialania. No, ale oczywiscie mozesz sie zawsze starac. Musisz napisac
    wniosek o przywrocenie terminu do wniesienia zazalenia i w tym pismie
    przytoczyc okolicznosci, ktore nie pozwolily ci zlozyc tego zazalenia w
    terminie plus uprawdopodobnic te okolicznosci plus dolaczyc do tego wniosku
    samo zazalenie, ale imho nie masz szans na przywrocenie terminu. to nie
    postepowanie karne...

    konrad