    From: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: tepsa i neostrada
    Date: Tue, 16 Feb 2010 22:43:50 +0100

    czy zna się tu Ktoś na przepisach neostrady w TP S.A.?
    3.3.2010 kończy mi się umowa na rok na neostradę, w styczniu namówili mnie
    na podpisanie aneksu przedłużającego na kolejny rok, do dziś aneks do mnie
    nie dotarł, więc planuję go nie podpisać...
    czy jeśli tak zrobię to umowa sama wygaśnie? bo na 9393 straszą mnie jakąś
    kosmiczną karą za zerwanie umowy...
    coś chrzanią też, że istnieje jakiś okres wymówienia i jak wymówię to
    zapłacę za kolejne dwa miesiące pełną stawkę...
    nie bardzo rozumiem, jakby mi Ktoś mógł wytłumaczyć?