  • 1. Data: 2004-08-14 12:00:08
    Temat: takowanie gratis w Shell
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    Wielkie plakaty na stacjach Shell: w wakacje tankujesz gratis. Zróbcie taki
    numer i kupcie np. batonik, dając pieniądze tylko za niego, nie pałacąc za
    paliwo. A potem każcie sobie wyjaśnić, dlaczego ściemniają z tym tankowaniem
    gratis, skoro są wakacje. Zobaczycie jakie oczy zrobią. hehe.
    Mam ochotę następnym razem uprzeć się i domagać darmowego paliwa, skoro się
    ogłaszają. Niech nawet wezwą policję. Może i ciekawa sprawa w sądzie?
    Jak to może być rozstrzygnięte?

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-14 12:59:25
    Temat: Re: takowanie gratis w Shell
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 14. sierpnia 2004 14:00 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Jerzy Dusk:

> [...]
    > hehe. Mam ochotę następnym razem uprzeć się i domagać darmowego paliwa,
    > skoro się ogłaszają. Niech nawet wezwą policję. Może i ciekawa sprawa w

    Te, szachista.... Poczytaj wątek rozpoczęty od

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)