  • 1. Data: 2004-08-14 09:57:30
    Temat: BŁĄD w wypowiedzeniu POMOCY czy dam rade ?
    Od: l...@v...pl

    um. o pr. na czas okreslony
    okres wypowiedzenia 2 tygodnie

    cyt: z wypowiedznia "Rozwiązuję z Panem umowę o pracę zawartą dnia np.
    10.12.2003r. (...)"

    cyt: z umowy o pracę: "Umowa o pracę zawarta dnia 05.12.2003 (...) a dzień
    rozpoczęcia pracy 10.12.2003

    POMOCY to dla mnie ważne - czy taki bład w wypowiedzeniu daje podstawę dla
    wniesienia skutecznie pozwu do sądu pracy ?

  • 2. Data: 2004-08-14 10:09:01
    Temat: Re: BŁĄD w wypowiedzeniu POMOCY czy dam rade ?
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > POMOCY to dla mnie ważne - czy taki bład w wypowiedzeniu daje podstawę dla
    > wniesienia skutecznie pozwu do sądu pracy ?

    Raczej nic nie wywalczysz

    Kodeks cywilny

    Art. 65. § 1. Oświadczenie woli należy tak tłumaczyć, jak tego wymagają ze
    względu na okoliczności, w których złożone zostało, zasady współżycia
    społecznego oraz ustalone zwyczaje.
    § 2. W umowach należy raczej badać, jaki był zgodny zamiar stron i cel
    umowy, aniżeli opierać się na jej dosłownym brzmieniu.