  • 1. Data: 2003-03-17 11:43:12
    Temat: szukanie spadkobiercow przez ogloszenie
    Od: "reddd" <r...@p...onet.pl>

    Prosze o pomoc w zrozumieniu art. 672-674 k.p.c. Dotycza one wezwania
    spadkobiercow przez ogloszenie. Moje pytanie brzmi: kto dokonuje ogloszenia?
    Spadkobierca, który nie wie czy istnieja jeszcze inne osoby powolane do
    spadku lub nie zna szczegolowych danych takich osób czy sad? Czy mozna
    zwrocic sie do sadu o dokonanie takiego ogloszenia?
    Z gory dziekuje,
    Ania.

  • 2. Data: 2003-03-17 12:07:27
    Temat: Re: szukanie spadkobiercow przez ogloszenie
    Od: <m...@p...onet.pl>

    ogłoszenia dokonuje sąd w trakcie postępowania o stwierdzenie nabycia
    spadku.Ogłoszenie przedłuża znacznie postępowanie więc warto zrobić
    "dochodzenie" na własną rękę.
    Pozdrawiam
    Monica