  • 1. Data: 2003-03-17 10:37:15
    Temat: pojęcie ,,niepełnosprawność'', szukam pracy
    Od: ",,Adam Ogrodnik''" <c...@n...wp.pl>

    Witam.
    Chodzi o orzeczenie stopnia niepełnosprawności.
    Wg mnie pojęcie ,,niepełnosprawność'' dotyczy niepełnej sprawności czyli
    jeśli ktoś ma nie w pełni sprawny zgryz ( braki w uzębieniu, długotrwale
    leczone zęby, komplikacje w codziennym życiu z powodu braku uzębienia ) to
    też powinien być zaliczony do niepełnosprawnych. Tak właśnie jest u mnie.
    Poza tym mam dyskopatię (po upadku na kręgosłup; lekarz u którego się
    leczyłem powiedział, że prawdopodobnie kręgosłup został wtedy złamany) i
    wogóle ciężko znaleźć mi prozdrowotną legalną urzędowo pracę.
    Biegły sądowy nie zakwalifikował mnie do niepełnosprawnych a sędzina [ która
    tak naprawdę też jest niepełnosprawna (ma wadę wzroku i nosi okulary
    (protezy)) ] powiedziała, że jeżeli będę odwoływał się do następnego
    biegłego to w przypadku nie stwierdzenia stopnia również przez niego będę
    musiał zapłacić za badania. Jestem bezrobotnym bez prawa do zasiłku i od
    czasu do czasu zarabiałem sobie w ,,szarej strefie'' przy internecie.
    Po co wymyślać bzdurne ustawy o stopniu niepełnosprawności jeśli i tak w
    codziennym życiu nie mają one odniesienia. Mam wrażenie jakby ustawy i inne
    urzędowe zapisy, przepisy,itp. były narzędziem eutanazji.

    Tak realnie to czuję się niepełnosprawny.
    Ponoć tak naprawdę to około 80% polaków jest niepełnosprawnych.
    Szukam pracy, najchętniej w gospodarstwie agroturystycznym przyjaznym
    veganom, może być integracyjne dla niepełnosprawnych w woj.dolnośląskim ale
    niekoniecznie.
    Czy ktoś zna jakieś takie gospodarstwa.

    Pozdrawiam
    z Raju wygnany ,,Adam Ogrodnik''