  • 1. Data: 2003-03-17 09:49:51
    Temat: Wezwanie do zaplaty - jak dojsc prawdy?
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam,

    Otrzymalem przedwczoraj wezwanie do zaplaty od dewelopera (od którego kupilem
    mieszkanie). Wezwanie dotyczy czynszu sprzed 2 lat. Rzeczywiscie jedna z faktur
    za czynsz wystawiona przez dewelopera nie zostala przeze mnie zaplacona poniewaz
    kwota na niej byla absurdalna. Wyslalem w tej kwestii pismo do dewelopera
    (wtedy) i nie dostalem odpowiedzi. Dopiero w sobote dostalem wezwanie z
    kancelarii prawnej. Na tym wezwaniu figuruje kwota o ok. 50% wyzsza od tej,
    której nie zaplacilem (odsetki?). Dodatkowo jest napisane, ze jak to zaplace
    to zrezygnuja z dochodzenia odsetek (a wiec moze to nie odsetki?). Chetnie bym
    dowiedzial sie na jakiej podstawie mam to zaplacic i wyjasni sprawe, ale
    szanowna kancelaria nie podala zadnych namiarów poza nazwa, nazwiskiem
    prawnika oraz jakims identyfikatorem tego prawnika (WA i numer). Czy ktos moze
    mi poradzic, jak na tej podstawie zdobyc adres i/lub telefon prawnika (chodzi
    o Warszawe)?

    Jacek

  • 2. Data: 2003-03-17 13:07:37
    Temat: Re: Wezwanie do zaplaty - jak dojsc prawdy?
    Od: j...@p...onet.pl

    Ej, no co jest? nie da sie goscia zidentyfikowac? czyli rozmyslnie tak
    zredagowal wezwanie zebym nie mogl podjac zadnej dyskusji?

    BTW, do wezwania jest dolaczone upowaznienie od dewelopera dla prawnika ale tez
    bez adresu prawnika.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-03-17 13:28:26
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    www.pkt.pl

  • 4. Data: 2003-03-17 13:33:47
    Od: j...@p...onet.pl

    > www.pkt.pl

    :)

    Nie ma tak latwo - brak takiej kancelarii jak na tym liscie. Pytanie zadalem

    tutaj bo myslalem ze jest jakis sposob namierzenia prawnika po tym numerze,

    ktory jest na jego pieczatce.

    Jacek

  • 5. Data: 2003-03-18 20:41:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to odpowiedz pisemnie developerowi. Pewnie wie, jaka to kancelaria, więc
    powinien przekazać. Swoją drogą, ciekawa to kancelaria, co nie podaje adresu
    zwrotnego. Skąd wiesz, że to kancelaria?