  • 1. Data: 2003-03-17 09:56:49
    Temat: wypowiedzenie o prace ...
    Od: "eniac" <e...@p...fm>

    Witka

    Mam pytanie , czy na wypowiedzeniu pracy przez pracownika / porozumienie
    stron / musze pracować przez 1 miesiąc jeżeli pracodawca nie pójdze na
    porozuminie stron , czy moge na wypowiedzeniu iść na chorobowe przez ten
    miesiąć ?

    narka

  • 2. Data: 2003-03-17 10:12:57
    Temat: Re: wypowiedzenie o prace ...
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    eniac wrote:

> [...]
    > porozumienie stron / musze pracować przez 1 miesiąc jeżeli pracodawca
    > nie pójdze na porozuminie stron , czy moge na wypowiedzeniu iść na

    Zdecyduj się: wypowiedzenie przez pracownika czy porozumienie stron ?
    Jeśli wypowiedzenie to musisz pracować. Jeśli porozumienie to termin
    zakończenia pracy możecie zgodnie ustalić na taki jaki chcecie.
    Na chorobowe możesz iść zawsze, ale pracodawca ma metody żeby sprawdzić
    czy naprawdę jesteś chory i np nie pracujesz w tym czasie gdzie indziej.

  • 3. Data: 2003-03-17 10:37:20
    Od: "eniac" <e...@p...fm>

    Chodzi mi o to że np. na porozumienie stron pracodawca sie niezgodzi tylko
    pójdzie na wypowiedzenie z mojej strony to musze siedzieć na miesięcznym
    wypowiedzeniu ? da sie to jakoś obejść aby nie siedzieć w tym okresie na
    firmie ?

  • 4. Data: 2003-03-17 11:20:11
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    eniac wrote:

> [...]
    > pójdzie na wypowiedzenie z mojej strony to musze siedzieć na
    > miesięcznym wypowiedzeniu ? da sie to jakoś obejść aby nie siedzieć w

    Zgodnej z prawem metody nie ma. Po to jest właśnie okres wypowiedzenia
    żeby pracownik nie mógł tak z dnia na dzień nie przyjść do pracy

  • 5. Data: 2003-03-17 12:18:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 17 Mar 2003 10:56:49 +0100, "eniac"
    <e...@p...fm> zakodował:

    >Mam pytanie , czy na wypowiedzeniu pracy przez pracownika / porozumienie
    >stron /

    Zdecyduj się - wypowiedzenie, czy porozumienie?

    > musze pracować przez 1 miesiąc jeżeli pracodawca nie pójdze na
    >porozuminie stron , czy moge na wypowiedzeniu iść na chorobowe przez ten
    >miesiąć ?

    Chorować nikt nie może Ci zabronić - w niewielkim stopniu przecież to
    zależy od Ciebie.
    A okres wypowiedzenia jest uzależniony od rodzaju umowy (niektórych
    nie można wypowiedzieć) i stażu pracy w danej firmie. Do tego
    ntygodniowe kończy się w sobotę (czyli jeżeli dzisiaj złożysz
    wypowiedzenie, to praktycznie pracujesz 3 tygodnie) a nmiesięczne
    ostatniego dnia miesiąca.

    Podałeś za mało danych

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-03-17 12:25:04
    Od: "eniac" <e...@p...fm>

    Hi

    Pracóje w firmie niecałe 3 lata po tym okresie przysługóje mi 1 miesiąc
    wypowiedzenia .Umowa na czas nieokreślony .
    Chcę sie szybko zwolnić z firmy tylko niewiem jak to zrobić :)

  • 7. Data: 2003-03-17 12:29:19
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    eniac wrote:

    > Pracóje w firmie niecałe 3 lata po tym okresie przysługóje mi 1
    > miesiąc wypowiedzenia .Umowa na czas nieokreślony .
    > Chcę sie szybko zwolnić z firmy tylko niewiem jak to zrobić :)

    1. Poozumieć się z pracodawcą. Ale jak pisałeś to nie wchodzi w rachubę
    2. Porzucić pracę. Ale niektóre konsekwencje porzucenia są niezbyt
    przyjemne

  • 8. Data: 2003-03-17 12:36:57
    Od: "eniac" <e...@p...fm>

    Dzięki Bardzo za info !

  • 9. Data: 2003-03-17 12:53:29
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 17 Mar 2003 13:25:04 +0100, "eniac"
    <e...@p...fm> zakodował:

    >Pracóje

    :(
    Koniec świata

    > w firmie niecałe 3 lata po tym okresie przysługóje mi 1 miesiąc

    :(
    Ręce opadają
    MSPANC

    >wypowiedzenia .Umowa na czas nieokreślony .
    >Chcę sie szybko zwolnić z firmy tylko niewiem jak to zrobić :)

    1. "Strony zgodnie oświadczają, iż umowa o pracę zawarta dnia,
    pomiędzy ulega rozwiązaniu z dniem..."
    I namówić szefa do podpisania tego.
    2. Jeżeli dowiedziałeś się wciągu ostatniego miesiąca, że pracodawca
    złamał swój podstawowy obowiązek, to możesz rozwiązać na tej podstawie
    umowę bez wypowiedzenia "od zaraz" z winy pracodawcy..
    3. Jak przestaniesz przychodzić do pracy, to pracodawca ma prawo
    domagać się naprawienia szkód, które to wyrządziło (do określonego
    limitu). Nieładnie to też wygląda "w papierach".

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 10. Data: 2003-03-17 15:30:42
    Od: "Monika Krause" <m...@z...pl>

    Użytkownik "eniac" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > stron / musze pracować przez 1 miesiąc jeżeli pracodawca nie pójdze na
    > porozuminie stron , czy moge na wypowiedzeniu iść na chorobowe przez ten

    może da się wykorzystrać urlop, zwłaszcza jeśli masz zaległy, oczywiście w
    porozumieniu z pracodawcą (nie będzie musiał wypłacać ekwiwalentu) i nie
    bedzie miał ochoty sprawdzac co w tym czasie robisz...
    Mk.