  • 1. Data: 2002-11-19 14:34:45
    Temat: studia refundacja
    Od: "..::BETON::.." <a...@p...fm>

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Mój pracodawca nakazuje mi w sobotę i niedzielę jechać na szkolenie
    organizowane przez Firmę. W tych dniach wypadaj? mi studia ( zaznaczam że
    mam zezwolenie na studiowanie, umowa o czę?ciow? refundację), czy je?li
    pracodawca zabroni mi jechać na studia to mogę to traktować jako zerwanie
    umowy. Czy za taki wyjazd w weekend należy mi się wynagrodzenie (pomijaj?
    dietę) czy jest to traktowane jako praca w dni wolne od pracy, (co na to
    kodeks pracy)

    Z góry dziękuję za pomoc

    Andrzej