  • 1. Data: 2004-06-20 18:44:31
    Temat: studia a emerytura ??
    Od: joanna<j...@p...fm>

    witam
    chcialabym sie zapytac czy lata studiowania a lata pracy ,liczone sa
    w taki sam sposob do emerytury.
    mam 24 lata i jeszcze sie ucze , nie pracowalam. czy te lata nauki
    beda wliczone do emerytury jako lata przepracowane ?? na jakiej to
    jest zasadzie ?? z gory dziekuje ze wszelkie informacje.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-06-20 20:13:33
    Temat: Re: studia a emerytura ??
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "joanna" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > beda wliczone do emerytury jako lata przepracowane ?? na jakiej to
    > jest zasadzie ?? z gory dziekuje ze wszelkie informacje.
    bedą zaliczone jako okresy nieskładkowe
    ustawa o emeryturach i rentach

  • 3. Data: 2004-06-20 20:23:49
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    joanna<j...@p...fm> naskrobał/a w news:cb4luf$jp4$1@fargo.cgs.pl:

    > chcialabym sie zapytac czy lata studiowania a lata pracy
    > ,liczone sa w taki sam sposob do emerytury.

    Dla ciebie nie ma to już znaczenia.

    > mam 24 lata i jeszcze sie ucze , nie pracowalam. czy te lata
    > nauki beda wliczone do emerytury jako lata przepracowane ??

    Nie.

    > na jakiej to
    > jest zasadzie ?? z gory dziekuje ze wszelkie informacje.

    Ty na emeryturę przejdziesz w wieku 65 lat.
    Jej wielkość będzie wynosić suma składek, dzielona przez przewidywany
    dalszy czas życia (w miesiacach).

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Niech jasna strona Mocy sie od nas odczepi!

  • 4. Data: 2004-06-20 20:50:34
    Od: "Jaszyn" <n...@l...idiotow.org>

    Badacze zadadzą sobie pewnie pytanie, jakim cudem user *pablio*, klepiąc jak
    opętany w klawiaturę, stworzył taki tekst:

    > bedą zaliczone jako okresy nieskładkowe
    > ustawa o emeryturach i rentach

    G-prawda. Liczyc sie bedzie ja poprzez dzielenie kwoty zaewidencjonowanych
    srodkow na indywidualnym koncie ubezpieczonego przez średnie dalsze trwanie
    życia.

    --
    Jaszyn

  • 5. Data: 2004-06-20 21:01:42
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Jaszyn" <n...@l...idiotow.org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > G-prawda. Liczyc sie bedzie ja poprzez dzielenie kwoty zaewidencjonowanych
    > srodkow na indywidualnym koncie ubezpieczonego przez średnie dalsze

    nie dałeś mi sznasy się poprawić
    wredny komuchu
    pamiętaj co zrobił mój kumpel Rambo z twoim tatą:))
    Afganistan panimajesz?

  • 6. Data: 2004-06-20 21:09:40
    Od: "Jaszyn" <n...@l...idiotow.org>

    Badacze zadadzą sobie pewnie pytanie, jakim cudem user *pablio*, klepiąc jak
    opętany w klawiaturę, stworzył taki tekst:

    > nie dałeś mi sznasy się poprawić
    > wredny komuchu

    heheh... Szybkośc to podstawa.

    > Afganistan panimajesz?

    niet. nikogda ya nie gavaril po afganskiy ;-)

    dobra, koniec tego off-topiku, bo zaczną strzelać
    --
    Jaszyn

  • 7. Data: 2004-06-21 08:27:50
    Od: "bella" <b...@o...pl>

> [...]
    > opętany w klawiaturę, stworzył taki tekst:

    > heheh... Szybkośc to podstawa.

    > niet. (JA)nikogda ya nie g(O)av(O)aril po afganskiy ;-)

    skoro Panowie udają iż znają bardzo dobrze rosyjski, to niech przynajmniej
    poprawnie piszą

    pozdr.
    b.

  • 8. Data: 2004-06-21 16:33:52
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "bella" <b...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cb66fs$div$1@nemesis.news.tpi.pl

    > skoro Panowie udają iż znają bardzo dobrze rosyjski, to niech
    > przynajmniej poprawnie piszą

    I kto to mówi.? Patrząc (nie czytając) na Twoje
    posty to aż mdli. Wcinasz się gdzieś w środek
    cytatów i nie wycinasz zbędnych..., jednym
    słowem sieczka. Poczytaj sobie przed napisaniem
    następnego posta:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    I gdy już nauczysz się pisać posty weź się za
    konfigurację swego, zasłużonego dla usenetu,
    czytnika:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie Lepper."

  • 9. Data: 2004-06-21 18:38:53
    Temat: Re: studia a emerytura ?? [OT]
    Od: "Jaszyn" <n...@l...idiotow.org>

    Badacze zadadzą sobie pewnie pytanie, jakim cudem user *bella*, klepiąc jak
    opętany w klawiaturę, stworzył taki tekst:

    > skoro Panowie udają iż znają bardzo dobrze rosyjski, to niech
    > przynajmniej poprawnie piszą

    ROTFL! Poprawnie to by było napisane grażdanką. A to jest tylko transkrypcja
    fonetyczna. A sami Rosjanie czasem piszą "gavaril", choć faktycznie,
    znacznie czesciej pisza "govoril". Odwrotnie z używaniem słowa "Ja".
    znacznie częsciej piszą "Ya". (zresztą, żony się zapytam, w koncu rosyjski
    zna milion razy lepiej ode mnie ;-))

    Jedyne zginanie karku ze wstydem to za szyk moge sobie zafundowac. za resztę
    niekoniecznie, pani znawczyni.

    --
    Jaszyn