  • 1. Data: 2004-06-20 19:21:38
    Temat: Czy mam prawo do reklamacji?
    Od: b...@w...pl

    Witam

    Nie jestem pewnien czy dobra to grupa na takie pytanie, ale może ktoś z
    majterkowiczów miał podobny problem i będzie mi w stanie udzielić odpowiedzi.

    Dziś kupiłem w jednym z Warszawskich marketów budowalnych stojak pod
    wiertarkę - taki najtańszy więc nie spodziewałem sie rewelacji.

    Przy montażu kiedy chciałem solidnie przykręcić wiertarkę pękłł tworzywo z
    którego otwór na wiertarke jest zrobiony.
    No to zaoszczędziłem -pomyslałem, nic to, jakos się trzyma i bez śruby.

    Dalej chciałem ustawić głębokośc wiercenia i znów odpadł mi kawałek obudowy
    bez, którego już tej wysokości nie ustawię.

    Czy mam prawo reklamować urządzenie? Bo niby pękło z mojej winy, ale tro
    chociaż mogli w instrukcji napisać, żeby nie dokręcac zbyt mocno bo pęka.

    Dziekuje za odpowiedź i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-20 22:39:41
    Temat: Re: Czy mam prawo do reklamacji?
    Od: "Adam" <t...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2004-06-21 05:56:59
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 20 Jun 2004 21:21:38 +0200, b...@w...pl napisał/napisała:
    > Dziekuje za odpowiedź i pozdrawiam

    Na twoim miejscu poszedlbym sie wyklocac, nie masz nic do stracenia :>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701