  • 291. Data: 2021-07-25 19:36:20
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A! O to ci chodzi. Cóż, normalność, to zgodność z większością.

    Bzdura.
    Pis ma większość w sejmie i nie jest normalnie.
    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    > Większość
    > ludzi uważa, ze normalnym sposobem użytkowania broni jest strzelanie z
    > niej. Tak więc przemyśl to.

    Większość normalnych ludzi uważa, że strzelanie do zwierząt dla zabawy
    i bawienie się w komandosa nie jest normalne.
    Przemyśl to.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 292. Data: 2021-07-25 20:08:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.07.2021 o 19:36, Kviat pisze:

    > Bzdura. Pis ma większość w sejmie i nie jest normalnie.

    Im się wydaje, że jest. A jest ich więcej.

    > Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Nie. To, że Tobie się wydaje, że to nienormalne, to jeszcze nie jest
    dowód na cokolwiek.

    > Większość normalnych ludzi uważa, że strzelanie do zwierząt dla
    > zabawy i bawienie się w komandosa nie jest normalne. Przemyśl to.

    Większość , to na epwno nie Ty.

    --
    Robert Tomasik

  • 293. Data: 2021-07-25 20:16:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Im się wydaje, że jest.

    Okazuje się, że macie wiele wspólnego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 294. Data: 2021-07-25 20:44:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.07.2021 o 20:16, Kviat pisze:

    > Okazuje się, że macie wiele wspólnego.

    To zabronione?

    --
    Robert Tomasik

  • 295. Data: 2021-07-25 21:36:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Jul 2021 19:36:20 +0200, Kviat napisał(a):

    > Bzdura.
    > Pis ma większość w sejmie i nie jest normalnie.
    > Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Suweren uwaza, ze jest normalnie.
    Tzn normalny suweren :-)

    J.

  • 296. Data: 2021-07-25 21:47:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Jul 2021 17:23:21 +0200, Kviat napisał(a):

    > Dziecko drogie... doskonale wiem, że idioci bawią się bronią i uważają,
    > że to jest normalne. Albo uważają, że strzelanie dla zabawy do zwierząt
    > jest normalne. Albo zmuszają dzieci do strzelania - to też idioci
    > uważają za normalne.

    Dzieci tam z reguly zmuszac do strzelania nie trzeba :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=JZIjaVFinzw

    > Choćbyś strzelał z amunicji zrobionej z tytanu, seriami, czy nie
    > seriami: to nie jest normalne.

    Troche zaprzeczasz tysiacom lat historii spoleczenstwa.

    Czemu teraz inaczej? Atomowki, czy rozwoj przemyslu?

    J.

  • 297. Data: 2021-07-25 21:50:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Jul 2021 16:54:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mógł wezwać pomoc. I tylko to mu w tym zakresie można zarzucić, bo w
    > przepisie ejst, ze "bez narażenia siebie", a włażenie do rowu, w którym
    > ktoś się utopił trudno za takie uznać.

    Widac mial kiepskiego adwokata.
    Bo jak nie mial komorki ... oddalil sie wezwac pomoc.
    I nie mogl znalezc ani jednego automatu telefonicznego, ani zadnego
    kulsona na ulicy :-)

    J.

  • 298. Data: 2021-07-25 21:54:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Im się wydaje, że jest. A jest ich więcej.

    > Nie. To, że Tobie się wydaje, że to nienormalne, to jeszcze nie jest
    > dowód na cokolwiek.

    > Większość , to na epwno nie Ty.

    I dlatego niestety rządzi pis, a idioci nadal mogą legalnie strzelać dla
    zabawy do zwierząt i bawić się w komandosów.
    Bo chyba rozumiesz, że ilość idiotów nie ma wpływu na to, czy mają
    rację? Czy tego też nie rozumiesz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 299. Data: 2021-07-25 22:00:28
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To zabronione?

    To, że masz tyle wspólnego z pisem, czy to, że pis łamie prawo i uważa
    to za normalność?
    Bo bez wątpienia łamanie prawa jest zabronione.
    Tak samo jak wykonywanie rozkazów niezgodnych z prawem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 300. Data: 2021-07-25 22:32:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.07.2021 o 14:09, J.F. pisze:

    > Nalezy podejrzewac, ze dzika, lub ziemie, jesli nie dzika :-)

    Albo chuj wie w co:P

    > Przeciez czytales - strzelnica zapewne ma kulochwyt, a jak ktos
    > strzeli w gore, to pocisk poleci daaleeeekoooo.

    Jak ktoś strzeli ponad kulochwytem, to chuj wie w co.

    --
    Shrek