  • 1. Data: 2021-07-06 09:45:12
    Temat: nie obrazaj prezydenta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Dobra zmiana w sadach przynosi efekty

    https://tvn24.pl/poznan/kalisz-wyrok-w-sprawie-zniew
    azenia-prezydenta-andrzeja-dudy-nastolatkowie-skazan
    i-5135050

    J.

  • 2. Data: 2021-07-06 10:16:49
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Jul 2021 09:45:12 +0200, J.F napisał(a):

    > https://tvn24.pl/poznan/kalisz-wyrok-w-sprawie-zniew
    azenia-prezydenta-andrzeja-dudy-nastolatkowie-skazan
    i-5135050

    Przede wszystkim nie zadawaj się z dziećmi misiewiczów, bo mają geny po
    rodzicach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2021-07-06 11:33:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.07.2021 o 09:45, J.F pisze:

    > Dobra zmiana w sadach przynosi efekty

    Bo nawet będąc niezadowolonym z wybranej głowy państwa trzeba umieć to
    wyrazić.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-07-06 12:31:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > Dobra zmiana w sadach przynosi efekty
    >
    > https://tvn24.pl/poznan/kalisz-wyrok-w-sprawie-zniew
    azenia-prezydenta-andrzeja-dudy-nastolatkowie-skazan

    Trzeba mieć nie po kolei w głowie żeby wyrok w tej sprawie powiązać z
    tzw. "dobrą zmianą".
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-07-06 12:39:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2021 11:33:02 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Bo nawet będąc niezadowolonym z wybranej głowy państwa trzeba umieć to
    > wyrazić.

    Czyli zamiast "uwazam, ze prezydent to skonczony ****" to jak sie
    wyrazic? :-)

    Ale ale ... czy "jebac prezydenta" to go jakos zniewaza?

    Wiem, "kochac" to przeciez taki kulturalny synonim :-)

    No dobra, kochany czy j****, prezydent pod szczegolna ochrona.
    Inni funkcjonariusze panstwowi pod mniej szczegolna, ale zawsze :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-07-06 13:06:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Jul 2021 12:39:15 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale ale ... czy "jebac prezydenta" to go jakos zniewaza?

    Ruchadło Leśne i Karolina Wazelina mogą być zazdrosne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2021-07-06 17:28:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.07.2021 o 12:39, J.F pisze:

    > Czyli zamiast "uwazam, ze prezydent to skonczony ****" to jak sie
    > wyrazic? :-)

    "I wcale nieprawda, że prezydent to debil, tym bardziej że mało się
    odzywa, bo nikt go o zdanie nie pyta a niepytany boi się odezwac"?

    > Ale ale ... czy "jebac prezydenta" to go jakos zniewaza?

    Ktoś kiedyś tłumaczył, że nawoływanie to równie karalne jak usiłowanie a
    to jak sam czyn, więc wychodzi gwałt. Zastanów się czy napewno chcesz -
    bo głupio siedzieć za gwałt, gdzie ty nie chciałeś:P

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-07-06 17:30:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Trzeba mieć nie po kolei w głowie żeby wyrok w tej sprawie powiązać z
    > tzw. "dobrą zmianą".

    Oczywiście!

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-07-06 18:27:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2021 17:28:20 +0200, Shrek wrote:

    > "I wcale nieprawda, że prezydent to debil, tym bardziej że mało się
    > odzywa, bo nikt go o zdanie nie pyta a niepytany boi się odezwac"?

    Zgrabne, ale ja chcialem uzyc slowa na C, a nie na D ...

    > Ktoś kiedyś tłumaczył, że nawoływanie to równie karalne jak usiłowanie a
    > to jak sam czyn, więc wychodzi gwałt. Zastanów się czy napewno chcesz -
    > bo głupio siedzieć za gwałt, gdzie ty nie chciałeś:P

    Slusznie, ale to juz jednak inny paragraf :-)

    J.

  • 10. Data: 2021-07-06 18:28:00
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):
> [...]
    > to jak sam czyn, więc wychodzi gwałt. Zastanów się czy napewno chcesz -
    > bo głupio siedzieć za gwałt, gdzie ty nie chciałeś:P

    Pomijając co oni tam gadali, pamiętam lat 10-15 temu
    pod banerem/plakatem widziałem notkę: za zniszczenie
    mandat 500pln.

    Niedługo Szreku zaczniesz uzasadniać sranie na chodniku.