  • 1. Data: 2021-07-06 22:46:57
    Temat: Wpis pełnomocnika spółdzielni do KRS
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    Pełnomocnik spółdzielni podlega wpisowi do KRS: imiona, nazwisko, PESEL,
    zakres pełnomocnictwa i dane te można pobrać z wyszukiwarki KRS jako
    odpis pełny.

    Czy aby ustanowić i wpisać pełnomocnika spółdzielni do KRSądowego to
    spółdzielnia musi podjąć jakąś uchwałę i dołączyć to do wniosku o wpis ?
    a uchwała ta przechowywana jest w aktach KRS.

    druki KRS Z5, KRS ZL
    Wiem, teraz tylko e-wnioski od 1 lipca, ale przedtem.

  • 2. Data: 2021-07-08 14:00:50
    Temat: Re: Wpis pełnomocnika spółdzielni do KRS
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/pr