  • 11. Data: 2006-06-23 07:17:28
    Temat: Re: straciłem prawo jazdy - co dalej ?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Jerremy" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e7fteg$hqv$1@opal.futuro.pl...

    > Jestem kierowcą zawodowym pracuje w trans. miedzynarodowym
    > i trafiłem na debili dowalili mi punkty karne łącznie 27.

    Debile za kierownicą pozwalają sobie "dowalać" 27 punktów.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2006-06-23 10:50:28
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > Jestem kierowcą zawodowym pracuje w trans. miedzynarodowym
    > i trafiłem na debili dowalili mi punkty karne łącznie 27.

    Więc jeśli uważasz, że niesłusznie to trzeba było nie przyjmować
    mandatu. Miałeś takie prawo. Jeśli ten mandat przyjąłeś, to chyba jednak
    uważałeś, że słusznie. No chyba, że ty jesteś z tych co uważają, że przepisy
    są dla innych, a oni za kółkiem mogą wsystko.

  • 13. Data: 2006-06-23 12:13:41
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jerremy wrote:
> [...]
    > Jestem kierowcą zawodowym pracuje w trans. miedzynarodowym
    > i trafiłem na debili dowalili mi punkty karne łącznie 27.

    To pochwal się za co było te 27 punktów.
    Moim zdaniem powinni ci prawko dożywotnio zabrać.
    Dwóch pieratów drogowych mniej.