    Date: Wed, 04 Mar 2015 16:32:17 +0100
    From: pilocik <r...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawa w e-sądzie

    Witam grupę :)
    Często tu zaglądam, czytam, lecz przyszła pora zapytać, bo moja wiedza
    prawna jest jak w znanej piosence LadyPank "mniej niż zero" :)

    do rzeczy:

    w kwietniu 2014 złożyłem w e-sądzie pozew o zapłatę dwóch faktur przez
    niesolidnego kontrahenta,
    nakaz zapłaty zasądzono, klauzulę wykonalności nadano w czerwcu 2014,
    wybrałem komornika i czekałem już tylko za wynikami jego egzekucji.
    Klika razy już korzystałem z takiej procedury i problemów nie było -
    teraz chyba trafiłem na większego cwaniaka

    pozwany odwołał się takim oto pismem :

    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/odw1.jpg
    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/odw2.jpg
    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/odw3.jpg

    a dzisiaj otrzymałem coś takiego:

    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/pismo1.jpg
    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/pismo2.jpg

    o ile dobrze interpretuję odwołanie pozwanego to
    chyba mu chodzi o to, że korespondencję i ja i sąd kierował na adres
    firmowy a nie na domowy

    jeśli zaś chodzi o pismo z sądu to wybaczcie ale nie bardzo wiem o co
    chodzi, czy ktoś z Was jest mi to w stanie przetłumaczyć na polski ?