  • 1. Data: 2015-03-04 16:32:17
    Temat: sprawa w e-sądzie
    Od: pilocik <r...@e...pl>

    Witam grupę :)
    Często tu zaglądam, czytam, lecz przyszła pora zapytać, bo moja wiedza
    prawna jest jak w znanej piosence LadyPank "mniej niż zero" :)

    do rzeczy:

    w kwietniu 2014 złożyłem w e-sądzie pozew o zapłatę dwóch faktur przez
    niesolidnego kontrahenta,
    nakaz zapłaty zasądzono, klauzulę wykonalności nadano w czerwcu 2014,
    wybrałem komornika i czekałem już tylko za wynikami jego egzekucji.
    Klika razy już korzystałem z takiej procedury i problemów nie było -
    teraz chyba trafiłem na większego cwaniaka

    pozwany odwołał się takim oto pismem :

    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/odw1.jpg
    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/odw2.jpg
    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/odw3.jpg

    a dzisiaj otrzymałem coś takiego:

    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/pismo1.jpg
    http://v041109.home.net.pl/pliki/tanio/hp/pismo2.jpg

    o ile dobrze interpretuję odwołanie pozwanego to
    chyba mu chodzi o to, że korespondencję i ja i sąd kierował na adres
    firmowy a nie na domowy

    jeśli zaś chodzi o pismo z sądu to wybaczcie ale nie bardzo wiem o co
    chodzi, czy ktoś z Was jest mi to w stanie przetłumaczyć na polski ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-03-04 16:48:32
    Temat: Re: sprawa w e-sądzie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-03-15 o 16:32, pilocik pisze:

    > jeśli zaś chodzi o pismo z sądu to wybaczcie ale nie bardzo wiem o co
    > chodzi, czy ktoś z Was jest mi to w stanie przetłumaczyć na polski ?
    Sąd uznał, że nie zachodzą okoliczności, w których za zasadne uznałby
    wstrzymanie egzekucji.

  • 3. Data: 2015-03-04 19:50:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Sąd uznał, że nie zachodzą okoliczności, w których za zasadne uznałby
    > wstrzymanie egzekucji.
    Po prostu gość dostał prztyczka w nos, bo gdyby odpowiednio swoje
    zażalenie sformułował, to sąd by go nie odrzucił (czytaj: nająłby do
    napisania pisma prawnika) :->

    Maciek