  • 11. Data: 2016-04-21 22:42:29
    Temat: Re: spozywanie alkoholu pod chmurka
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-04-21 o 20:33, Kris pisze:
    > Ale co ma picie piwa do kultury osobistej/inteligencji?
    Kiedys picie piwa i to w miejscah publicznych to był wielki wstyd.
    Kiedyś na Sadybie była taka drewniana zielona budka z nalewanym piwem do
    wielkich kufli.To była budka pani Meli. Oczywiście słodycze też miała.
    Jak człowiek przechodził obok to głowę się odwracało w drugą stronę,
    żeby nie patrzeć na te mordy pod budką.
    Taki mój kolega (później sławny aktor) musiał codziennie przyprowadzać
    spod tej budki kuflowej do domu swoją pijaną malutką matkę.
    Jak on się strasznie wstydził za tą matkę. Szkoda mi go było. Jako matka
    i kobieta to ona była dobrym człowiekiem.

    Teraz to chlają oficjalnie piwo z puszek, łażą z tym piwem pod sklepem
    spożywczym, nawet w autobusie się z piwkami nie rozstają. Straż Miejska
    i policja ma to gdzieś.

    --
    animka

  • 12. Data: 2016-04-22 05:17:26
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 04/22/2016 03:57 AM, Kris wrote:
    > Bywam czasami u szwagra w Niemczech, w niewielkim miasteczku
    > niedaleko Lubeki. Fajny rynek, w centrum, fontanna, często w
    > pobliskim markecie kupujemy piwo i siadamy przy fontannie pijąc. Nikt
    > nas nie czepia.

    A przypomnij sobie, czy "piwko przy fontannie" walą w tamtym miejscu
    również mieszkańcy tego miasteczka, czy tylko wy ("przywieźliśmy nowe
    zwyczaje!")?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 13. Data: 2016-04-22 07:02:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 05:17:29 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > A przypomnij sobie, czy "piwko przy fontannie" walą w tamtym miejscu
    > również mieszkańcy tego miasteczka, czy tylko wy ("przywieźliśmy nowe
    > zwyczaje!")?
    Jest tam wokoło sporo ławeczek na ktorych miejscowi piwko piją. Ale z umiarem,
    "upitych" tam raczej nie widać. O wiele bardziej przeszkadzają mi tam palacze bo z
    moich obserwacji wychodzi że miejscowi palą wiecej i to jakieś robione na kolanie
    skręty. Człowiek z pudełkim z tytoniem robiący tzw skręta to tam normalny widok.

  • 14. Data: 2016-04-22 08:08:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Widok z Norwegii: siedzi miejscowy Norweg na ławeczce w parku, obok puszka z jego
    piwem.
    Podchodzi norweska policjantka, bierze jego puszkę i wylewa piwo.

    -----

  • 15. Data: 2016-04-22 08:45:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 08:08:22 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Widok z Norwegii: siedzi miejscowy Norweg na ławeczce w parku, obok puszka z jego
    piwem.
    > Podchodzi norweska policjantka, bierze jego puszkę i wylewa piwo.
    Peta z gęby tez mu wyrzuciła?

  • 16. Data: 2016-04-22 10:50:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    >A przypomnij sobie, czy "piwko przy fontannie" walą w tamtym miejscu
    >również mieszkańcy tego miasteczka, czy tylko wy ("przywieźliśmy nowe
    >zwyczaje!")?

    Niemcy nie maja takiej fobii alkoholowej jak my czy Norwegowie.
    Papierosowej tez nie mieli.
    A lubia wypic ... choc nie upijaja sie az tak, jak nasi pijacy.

    Piwo to u nich niemal napoj narodowy. Win tez zreszta produkuja sporo.

    > Traf chce że w Polsce mieszkam w podobnym miasteczku,
    > też jest rynek i fonntanna. Spróbuj piwo wyjąc to straszakow
    > miejskich masz na karku w ekspresowym tempie. To też dlatego że
    > inteligencje wymordowali podczas wojny?

    A nie ? Slyszales, zeby przed wojna byl jakis zakaz ? :-)

    A zreszta jakies pop* z tymi zakazami mamy - przy fontannie nie wolno,
    a 5m dalej wolno, bo jest "ogrodek piwny" restauracji.

    J.

  • 17. Data: 2016-04-22 10:55:59
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 04/22/2016 05:50 PM, J.F. wrote:

    > A nie ? Slyszales, zeby przed wojna byl jakis zakaz ? :-)
    >
    > A zreszta jakies pop* z tymi zakazami mamy - przy fontannie nie wolno, a
    > 5m dalej wolno, bo jest "ogrodek piwny" restauracji.

    To, że są równi i równiejsi, to chyba już norma.

    Np. w kościele ksiądz pije wino na oczach tłumu ludzi, włączając w to
    nieletnich. A spróbuj przyjść do kościoła i napić się własnego wina.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 18. Data: 2016-04-22 13:53:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 08:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > Widok z Norwegii: siedzi miejscowy Norweg na ławeczce w parku, obok puszka z jego
    piwem.
    > Podchodzi norweska policjantka, bierze jego puszkę i wylewa piwo.

    Widok ze Szwecji - ludzie robią sobie pikniki z piwem na miejskim
    trawniku i nikomu to nie przeszkadza.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2016-04-22 14:08:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 13:54:02 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Widok ze Szwecji - ludzie robią sobie pikniki z piwem na miejskim
    > trawniku i nikomu to nie przeszkadza.
    Właśnie to miałem pisać

  • 20. Data: 2016-04-22 14:09:02
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 04/22/2016 03:08 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Widok z Norwegii: siedzi miejscowy Norweg na ławeczce w parku, obok puszka z jego
    piwem.
    > Podchodzi norweska policjantka, bierze jego puszkę i wylewa piwo.

    Widok z Norwegii w miejscu piknikowym na wycieczce w górach: rozbite o
    kamienie butelki po piwie Żywiec :(

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com