  • 21. Data: 2004-02-16 13:27:15
    Temat: Re: spółka cywilna - czy isnieje ?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Artur Golanski wrote:

    > No cóz ja TAK (podobnie) miałem.

    > Z tego co mnie wiadomo, z mocy prawa, zarejestrowane wcześniej spółki
    > cywilne zostają wykreślone z ewidencji UM z dniem 31 marca 2001 r.
    > Mam przed nosem decyzję o wykreśleniu spólki cywilnej, którą
    > otrzymałem z mojego UM. Spółka jednak dalej istnieje, po wcześniejszym
    > zgłoszeniu dwóch odrębnych podmiotów do ewidencji w UM, jednak każdy
    > na swoje imię i nazwisko.
    >
    > Artur Golański

    Alez oczywosceo SPOLKA zostala wyrejestrowana jako przedsiebiorca.
    WSPOLNICY prowadza dzialanosc gospodarcza POD JESNA NAZWA oczysicie
    FIRMA, czyli nazwa pod jaka prowadzimy dzialanosc to oczywiscie owo
    xxx s.c. i nazwiska i imiona WSPOLNIKOW.

    Boguslaw

  • 22. Data: 2004-02-16 13:33:11
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMO też.
    > Ale IMHO to nie jest przeszkoda do zawarcia umowy: większość umów
    > można wg listy w K.C. zawierać, co najwyzej S.C. do momentu
    > wpisania wspólników do EDG nie może prowadzić DG :)
    > Gdzieś jest błąd ? :)

    Nie ma zadnego bledu.

    Umowa spolki cywilnej wspolnicy zobowiazuja sie do czegos...
    w naszym wypadku do prowadzeina WSPOLNIE DG.

    Podpisujemy wiec te umowe oplacamy w US-ie i dokonujemy wpisow ODDZIELNIE
    JAKO PRZEDSIEBIORCY W Rejestrze przesiebiorcow.

    Z TYMI WPISAMI i UMOWA dostajemy w USTat WSPOLNY REGON
    a US(VAT) nadaje nam WSPOLNY NIP.

    Boguslaw