  • 1. Data: 2004-02-11 18:56:05
    Temat: Zwrot czesnego
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Witam!
    Mam takie pytanko. Do jutra muszę zapłacić czesne za semestr z góry - AE, a
    w sobotę mam 2 poprawki. Nowy semestr zaczyna się od 21 lutego.
    Jeśli nie zaliczę poprawek (nie mogę wziąść warunku), a zapłacę jutro to czy
    należy mi się zwrot czesnego za semestr na który nie będę uczęszczał? W KC
    nic nie znalazłem, a wydaje mi się, że szkoła nie może pobrać opłaty za
    usługę, której nie będzie w stanie wykonać?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 502481155

  • 2. Data: 2004-02-11 20:54:51
    Temat: Re: Zwrot czesnego
    Od: readerr <r...@g...pl>

    Marcin Nadolczak wrote:
> [...]
    > usługę, której nie będzie w stanie wykonać?
    > Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    o ile pamietam, to niestety wiele uczelni robi wlasnie tak, ze nawet jak
    oblejesz to oni biora kase, nie jest to fair, no ale pisza o tym w
    regulaminie...
    musisz tam poszukac, o ile pamietam na AE byl dostepny caly "cyrograf"
    studenta - jakie prawa mu przysluguja, etc.
    Pozdro! Zycze powowdzenia!

  • 3. Data: 2004-02-12 01:49:32
    Temat: OT Re: Zwrot czesnego
    Od: Filip K <k...@w...pl>

    Użytkownik readerr napisał:

> [...]
    Swoja droga zastanawia mnie fakt, jak wypuscili CIebie z podstawowki,
    robiac tak podstawowe bledy, moja Pani by mnie nie wypuscila ;) Ja
    musialem zdawac na 6 ortografie, bo zawsze mialem dwUje :-D (uje sie nie
    kreskuje :-P ) ;)

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937

  • 4. Data: 2004-02-12 15:18:41
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Użytkownik "readerr" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > musisz tam poszukac, o ile pamietam na AE byl dostepny caly "cyrograf"
    > studenta - jakie prawa mu przysluguja, etc.

    W regulaminie nic nie ma na ten temat.