  • 1. Data: 2004-02-11 17:37:09
    Temat: urlop wypoczynkowy
    Od: "Guśka" <a...@a...pl>

    Witam,

    Czy ktos moze mi pomoc wyliczyc ile mi sie nalezy dni urlopu?
    Zostalam zatrudniona 1. marca 2003, to byla moja pierwsza praca. Po 1
    wrzesnia nalezalo mi sie 9 dni urlopu (zodnie ze starymi przepisami).
    Moje pytanie brzmi ile dni urlopu wypoczynkowego mi sie teraz nalezy??

    Pozdrawiam,

    Agutek

  • 2. Data: 2004-02-11 21:17:46
    Temat: Re: urlop wypoczynkowy
    Od: "AsDaX" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Guśka" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wrzesnia nalezalo mi sie 9 dni urlopu (zodnie ze starymi przepisami).
    > Moje pytanie brzmi ile dni urlopu wypoczynkowego mi sie teraz nalezy??

    Ciebie jeszcze dotycza stare zasady udzielania urlopow. 01 wrzesnia 2003r.
    nabylas prawo do pierwszego urlopu. 01 marca 2004r. nabedziesz prawo do tzw.
    pierwszego pelnego urlopu od ktorego bedzie odjety okres urlopu udzielonego
    wczesniej, czyli 18 - x. Prawo do tzw. kolejnego urlopu w zyciu nabedziesz
    dopiero 01 stycznia 2005r.
    Pzdr

  • 3. Data: 2004-02-12 06:23:57
    Od: "Guśka" <a...@a...pl>

    --
    ----===== Agnieszka Michalska =====----

    "AsDaX" <a...@p...fm> wrote in message

> [...]
    udzielonego
    > wczesniej, czyli 18 - x. Prawo do tzw. kolejnego urlopu w zyciu nabedziesz

    Pozdrawiam, Guska

  • 4. Data: 2004-02-12 07:43:42
    Od: bronek <b...@g...pl>

    AsDaX wrote:

> [...]
    > wczesniej, czyli 18 - x. Prawo do tzw. kolejnego urlopu w zyciu nabedziesz

    Uzupełnię tylko , że 20 - x. Wymiar 18 dni do nowego roku już nie istnieje.
    Czyli od 29 lutego 2004 nabywasz prawo do kolejnych 11 dni.

    Bronek