  • 21. Data: 2012-11-13 22:44:31
    Temat: Re: [spadkowo] czy rodzice mogą zrzec się spadu w imieniu dzieci?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-11-05 20:11, PlaMa pisze:

    > niewykluczalbym tego... musze dopytac sie mamy przy najblizszej okazji

    ach... wyszło, że sprawa wygląda inaczej - dziadkowie przeszli podobno
    na jakąś wcześniejszą, rolniczą emeryturę oddając wszystko mojemu
    wujkowi gdzieś w połowie lat 80, natomiast ów umowa pomiędzy dziećmi w
    latach 90 była wyłącznie na piśmie, bez notariusza, żeby to "postawić
    kropkę nad i"
    Słowem jest zupełnie inaczej niż zrozumiałem i inaczej niż przekazałem
    Wam i inaczej niż przekazano mi :)

  • 22. Data: 2012-11-14 00:11:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PlaMa wrote:

> [...]
    > kropkę nad i"
    > Słowem jest zupełnie inaczej niż zrozumiałem i inaczej niż przekazałem

    ptasie radio