  • 1. Data: 2004-08-14 15:30:10
    Temat: spadek
    Od: "peter" <peterp@(usun to)autograf.pl>

    Mam pytanie
    Moja matka po smierci ojca wyszła drugi raz za maz .Oboje zmarli .
    Czy dzieciom z pierwszego malzenstwa tego drugiego meza nalezy sie czesc
    spadku po matce? I jesli tak to jaka czesc? Na matke i na mnie z bratem jest
    zapisany dom

  • 2. Data: 2004-08-17 14:04:08
    Temat: Re: spadek
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "peter" <peterp@(usun to)autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy dzieciom z pierwszego malzenstwa tego drugiego meza nalezy sie czesc
    > spadku po matce? I jesli tak to jaka czesc? Na matke i na mnie z bratem

    Należy się tylko ta część która stanowi wspólny majątek małżonków (w tym
    drugim małżeństwie), chyba że matka zawierała jakies małżeńskie umowy
    majątkowe.
    Nie wiem co masz na myśli pisząc "zapisany dom" - w testamencie? czy chodzi
    ci poprostu o wpis własności w księdze wieczystej?

  • 3. Data: 2004-08-17 15:23:49
    Od: "peter" <peterp@(usun to)autograf.pl>

    Użytkownik "Wirde" <w...@n...hotmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > Należy się tylko ta część która stanowi wspólny majątek małżonków (w tym
    > drugim małżeństwie), chyba że matka zawierała jakies małżeńskie umowy

    Nie zawierała umów

    > Nie wiem co masz na myśli pisząc "zapisany dom" - w testamencie? czy
    chodzi
    > ci poprostu o wpis własności w księdze wieczystej?

    Chodziło mi o wpis w księdze wieczystej