  • 11. Data: 2009-01-21 22:01:04
    Temat: Re: smsy w rozprawie rozwodowej
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > W przypadku sprawy cywilnej na pewno można uzyskać biling,
    > czyli zestawienie połączeń między numerami, jak również zestawienie
    > przesyłanych wiadomości SMS.

    Nie znam sie za bardzo na prawie, ale co ma do rozwodu fakt , że ktoś wysyła
    między soba smsy skoro nie znamy ich treści ?
    mam pracę w której najwygodniej jest mi komunikowac się sms-ami. Czasem w
    ciągu dnia wysyłam 20-30 sms do jednej kobiety.
    Co to oznacza?
    Że moja żona ma się ze mna rozwieść bo operator na jej wniosek udostępni
    ilość i czas wysłania smsów?

    --
    PawełJ

  • 12. Data: 2009-01-22 14:14:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl862c$7jt$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > Czasem w ciągu dnia wysyłam 20-30 sms do jednej kobiety.
    > Co to oznacza?
    Co najmniej infantylizm, zaburzenia emocjonalne, brak kontroli nad sobą.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2009-01-22 16:18:46
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    pawelj pisze:
    > mam pracę w której najwygodniej jest mi komunikowac się sms-ami. Czasem
    > w ciągu dnia wysyłam 20-30 sms do jednej kobiety.
    > Co to oznacza?
    My już wiemy co ;)

    Jak nie ukrywasz fona przed żoną jak sie idziesz kąpać to nic :)

    --
    Krzysiek