  • 1. Data: 2004-03-23 17:43:45
    Temat: sluzba zastepcza vs. ja ;)
    Od: Mota <k...@g...pl>

    witam,

    jako ze w najblizszy piatek czeka mnie konfrontacja z komisja ds.
    rozpatrywania wnioskow o sluzbe zastepcza chcialbym poradzic sie
    osob - w miare mozliwosci - kompetentnych o procedury dzialania
    rzeczonej komisji. moze ktos mogl by mi przyblizyc przebieg
    takiego spotkania. na jakie trudnosci moge natrafic podczas
    "przesluchania"... na co mam zwrocic szczegolna uwage itp., etc.
    z gory dziekuje za wszelka pomoc oraz sugestie.

    pozdr.,
    piotr