  • 1. Data: 2004-03-23 17:41:38
    Temat: bank dal ciala a zus zrobil problem
    Od: "vl" <v...@s...net.pl>

    witam mam prosbe.
    co mozna w tej sytuacji zrobic.
    matula prowadzi dzialanosc, w banku zrobila przelew do zus'u.
    ktos w banku cos zle zrobil i przelew ten trafil spozniony o 1 dzien.
    teraz zus sie zdenerwowal i wyslal pare pisemek ze przekroczono termin
    platnosci
    i matula nie ma teraz ubezpieczenia, pracownica jest na macierzynskim tu tez
    bedzie problem.
    matula ma potwierdzenie ze przelew byl wysylany przed terminem.

    bank pko bp sa
    z gory bardzo dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2004-03-23 19:04:12
    Temat: Re: bank dal ciala a zus zrobil problem
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    ZUS sie słusznie wkurza. Za datę zapłąty uważa sie dat.e uznania rachunku
    wierzyciela daną kwotą, czyli po ludzku mówiąc - pojawienia sie kasy an
    koncie ZUSu.
    ZUSu nei obchodzi z jakiego powodu kasy nie ma na czas. Jeżeli wynikłą z
    tego jakaś szkoda, masz roszczenie zwrotne do banku, czyli możesz żądać,
    żeby bank który zawinił naprawił wyrządzone szkody, np poprzez pokrycie
    odsetek z tytułu opóxnienia.

  • 3. Data: 2004-03-23 19:56:32
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    gosia wrote:

    > ZUS sie słusznie wkurza. Za datę zapłąty uważa sie dat.e uznania rachunku
    > wierzyciela daną kwotą, czyli po ludzku mówiąc - pojawienia sie kasy an
    > koncie ZUSu.

    W przypadku ZUSu też?

    KG

  • 4. Data: 2004-03-23 22:50:25
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik vl napisał:
    [ciach]
    > bank pko bp sa

    Zdecyduj sie czy PKO BP czy PKO SA.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 5. Data: 2004-03-23 23:08:28
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Użytkownik "gosia" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rachunku
    > wierzyciela daną kwotą, czyli po ludzku mówiąc - pojawienia sie kasy

    Prosze o nie wprowadzanie ludzi w blad. W przypadku ZUS-u liczy sie data
    obciazenia rachunku platnika.

    marekz

  • 6. Data: 2004-03-23 23:16:31
    Od: "vl" <v...@s...net.pl>

    > Zdecyduj sie czy PKO BP czy PKO SA.

    na komorke dostaje sms'y z tekstem stan konta PKO BP SA saldo z dnia .....
    strona banku http://www.pkobp.pl/
    i tam jest napisane pko bank polski spolka akcyjna

  • 7. Data: 2004-03-23 23:17:14
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Użytkownik "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> napisał w
    wiadomości news:c3qf08$eli$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik vl napisał:
    > [ciach]
    >
    > Zdecyduj sie czy PKO BP czy PKO SA.

    Przeciez napisal, ze pko bp sa! Mialas zapewne na mysli pekao sa jako
    alternatywe. I po co bylo sie czepiac ? ;-)

    marekz

  • 8. Data: 2004-03-23 23:34:31
    Od: "vl" <v...@s...net.pl>

    > Prosze o nie wprowadzanie ludzi w blad. W przypadku ZUS-u liczy sie data
    > obciazenia rachunku platnika.
    czyli jakby zaniosla do zus'u dowod wplaty z odpowiednia data
    to rozwiaze to problem?

  • 9. Data: 2004-03-24 02:27:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    [edymon] wrote:
    > Użytkownik vl napisał:
    > [ciach]

    > Zdecyduj sie czy PKO BP czy PKO SA.

    Primo: czepiasz się.
    Secundo: coś takiego, jak PKO SA nie istnieje
    Tertio: owszem, istnieje PKO BP SA (oraz PeKaO SA)

  • 10. Data: 2004-03-24 06:43:40
    Od: m...@o...pl (grupa)

[...]

    witam!
    bylem w podobnej sytuacji.
    dla zus liczy sie dzien obciazenia rachunku a nie wplywu na konto.
    ja zlozylem pismo do zus wraz z kopia dowodu wplaty oraz wyslalem pismo do
    banku z prosba o szybkie wyjasnienie sprawy. okazalo sie, ze bank zareagowal
    natychmiast, skontaktowal sie pisemnie z zus i przywrocono mi termin
    platnosc bez zadnych problemow.
    pozdrawiam
    mc