  • 1. Data: 2004-03-23 16:08:44
    Temat: Auto z komisu....?
    Od: "Mariusz" <f...@p...onet.pl>

    2 miesiace temu kupilem auto ford-a transit-a z komisu. Auto bylo
    sprowadzone z francji , gosciu zapewnila mnie przez telefon ze tonazowo
    bierze ze 2 tony towaru. Juz po kupnie w domu okazalo sie ze bierze nie dwie
    tony towaru a 440kg. No nic moj blad bo nie wczytalem sie w papiery ,a
    uwierzylem na slowo.
    Gosciu zapewniale ze sa jzu wszytskie papierki do rejestracji i jeszcze
    tylko musze sobie zaswiadczenie EURO 2 z glownej siedziby ford-a zalatwic.
    Wiec mysle sobie napewno ta norme spelnia auto 97 rok produkcji w 98r
    pierwsza rejestracja. Najpierw zdjolem chlodnie(bude) z samochodu bo byla
    zbyt ciezka i dlatego ladownosc tylko 440kg. Zaprowadzilem do servisu na
    przeglad i okazalo sie ze auto jest w nie zaciekawym stanie za przeglad i
    naprawy zapalcilem 10tys. No i juz zrobione auto trzeba by bylo
    zarejestrowac ,wiec pojechalem po zaswiadczenie euro 2 . Zlozylem wniosek i
    poszedlem do banku wplacic 120zl na konto . Po uplywie 30min poszedlem
    odebrac gotowy dokument , a tu ku mojemu zdziwieniu pani mi muwi z
    przykroscia stwierdzam ze w/w auto nie spelnia tej normy. I moje pytanie
    jest takie co teraz mam z tym zrobic bo niby mi tego auta nie zarejstruja? A
    najgorsze jest to ze gosciu mi jeszcze nie przyslal potwierdzenia wplaty
    pieniedzy za faktore, a minely jez ze 2 miesiace. Auto dalem do zabudowania
    na izoterme i zalozenie agregatu(koszt 28tys).Wpakowalem tyle kasy i nie
    wiem co teraz zrobic?

  • 2. Data: 2004-03-23 23:38:48
    Temat: Re: Auto z komisu....?
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 2 miesiace temu kupilem auto ford-a transit-a z komisu. Auto bylo,,,

    poczekaj do maja chociaz wtedy euro2 ci nie bedzie juz potzrebne,
    pozdro:)

  • 3. Data: 2004-03-24 01:31:04
    Od: "salto" <s...@t...pl>

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mariusz" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > poczekaj do maja chociaz wtedy euro2 ci nie bedzie juz potzrebne,
    > pozdro:)

    a wcale nie ma pewnosci - bo moze bedzie sei liczyc data wprowadzenia na
    obszar celny - i co wtedy

    salto

    ps jesli ktos jednoznacznei potrafi rozstrzygnac ten problem bede wdzeczny
    pewnie podobnie jak wlasciciel auta

  • 4. Data: 2004-03-24 01:37:57
    Od: "salto" <s...@t...pl>

> [...]
    zabudowania
    > na izoterme i zalozenie agregatu(koszt 28tys).Wpakowalem tyle kasy i nie

    jak to sie mowi sprzedawca samochodow sklamal mimo ze jeszcze nic nie
    powiedzial

    ciezka sprawa ale ja bym probowal naciskac na nierzetelnego sprzedawce tym
    ze kupiles przeciez samochod a nie zlom - jesli nie da sie go zarejestrowac
    to nie spelnia on tego kryterium (co innego to jak byly sformulowane umowy -
    ale chyba kazda mowi o sprzedazy samochodu) a niedopatrzenie jest z jego
    strony sporwadzil auto ktore pewnie norme spelnia i moze nawet w briefie ma
    wpis tak czesto bywa ale fabrycznie zeszlo bez normy (tu klaniaja sie
    polskie idiotyczne przepisy - ale tak czy tak jego obowiazkiem bylo o to
    zadbac za to wzial od ciebie porwizje i pewnie nie mala)

    salto