  • 1. Data: 2006-11-13 19:08:11
    Temat: skreslenie z listy studentow
    Od: t...@g...pl

    Witam

    Wlasnie dostałam list z uczelni o skresleniu z listy studentow. Wiem,
    ze
    przusługuje mi odwolanie do Rektora. Czy ktos z Was wie jak to wyglada?

  • 2. Data: 2006-11-13 20:09:39
    Temat: Re: skreslenie z listy studentow
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    t...@g...pl napisał(a):
    > Witam
    >
    > Wlasnie dostałam list z uczelni o skresleniu z listy studentow. Wiem,
    > ze
    > przusługuje mi odwolanie do Rektora. Czy ktos z Was wie jak to wyglada?

    jaka uczelnia?

  • 3. Data: 2006-11-13 20:20:42
    Od: t...@g...pl

    Akademia Pedagogiki Specjalnej w warszawie

  • 4. Data: 2006-11-13 23:00:41
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <t...@g...pl> wrote in message
    s.com...
    Witam

    >Wlasnie dostałam list z uczelni o skresleniu z listy studentow. Wiem,
    >ze
    >przusługuje mi odwolanie do Rektora. Czy ktos z Was wie jak to wyglada?

    miejscowosc dnia,

    imie nazwisko
    wydział
    nr indeksu

    J.M Rektor
    Akademii Pedagogiki Specjalnej
    w Warszawie.

    Niniejszym odwołuję się od decyzji nr xxxxx Dziekana Wydziału YYYYY o
    skresleniu z listy studentów.
    Dziekan Wydziału YYY decyzję o skreśleniu mnie z listy studentów podjął na
    podstawie parr zzz regulaminu studiuów uzasadniając swoją decyzję ......
    Ninieszym niezgadzam się z ...., ponieważ uważam, że ...... i dlatego moim
    zdaniem paragraf zzz nie może mieć tutaj zastosowania.
    W związku z powyższym proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego odwołania.

    z poważaniem

    odręczny podpis.

    -------------------

    Całość na porządnym papierze najlepiej nieco grubszym niż 80g/m2,
    śnieżnobuałym (lub ivory jak wiesz co to jest), wydrukowane na drukarce
    laserowej. I sprawdzić cztery razy błędy.
    Podpis odręczny, najlepiej piórem a nie dlugopisem, niebieskim, a nie
    czarnym atramentem. Zdecydowane pismo, ale podpis czytelny, a nie jakiś
    zawijas.

    Całość wkładasz do przeźroczystej foliówki, ale nie takiej z dziurkami,
    tylko porządnej i zanosisz do rektoratu, na identycznje kopii prosisz o
    potwierdzenie wpłynięcia.
    Tudziez wkładasz do koperty i wysyłasz listem poleconym.
    Nie przegap terminu odwołania, bo będzie po rybkach.

    Acha. I przeczytaj dokładnie na decyzji do kogo się odowołujesz, albo za
    pośrednictwem kogo się odwołujesz, bo nie chce mi się wierzyć, że od razu do
    rektora.
    Na decyzji musi być napisane o prawie do odwołonaia, jego terminie i do
    kogo.
    Zobacz, czy nie odwołujesz się
    a) do dziekana, wówczs pismo adresujesz na dziekana, a nie rektora i
    zanosisz do dziekanatu
    b) do rektora za pośrednictwem dziakana, wówczas pismo do rektora, ale
    zanosisz do dziekanatu
    c) do rektora , czyli wówczas pismo do rektora i zanosisz do rektoratu.

    Jesli poszło o zaliczenia to pewnie i indeks trzebaby dołączyć.

  • 5. Data: 2006-11-13 23:03:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > Podpis odręczny, najlepiej piórem a nie dlugopisem, niebieskim, a nie
    > czarnym atramentem. Zdecydowane pismo, ale podpis czytelny, a nie jakiś

    A co daje zachowanie takiej formy ? To jakieś wymogi formalne? Innych
    nie przejmują? Chyba liczy sie treść a nie forma?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 6. Data: 2006-11-14 02:08:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Johnson" <j...@n...pl> wrote in message

    > A co daje zachowanie takiej formy ? To jakieś wymogi formalne? Innych nie
    > przejmują? Chyba liczy sie treść a nie forma?

    Przede wszystkim liczy się wrażenie jakie się wywrze na czytającym.
    Jak sprawa jest przegrana z definicji, to napisanie tego nawet złotymi
    literami nie pomoże.
    Jeśli sprawa jest kontrowersyjna lub zależna od decyzji rektora (na
    zasadzie może, ale nie musi) to liczy się jaką opinię wyrobi sobie rektor na
    temat studenta czytając jego pismo.

  • 7. Data: 2006-11-14 14:11:33
    Od: t...@g...pl

    dzieki..

    Mam napisane, ze odwolac sie moge od decyzji u Rektora. Ktos ze
    znajomych poradzil mi, zeby takie podanie zaniesc tez tez do wiadomosci
    dziekana do dziekanatu,.. nie wiem czy to dobry pomysl?
    Chce tez dolaczyc zaswiadczenia z centrum psychoterapii, w ktorym sie
    lecze...

  • 9. Data: 2006-11-14 14:30:33
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    14 lis 06 (wtorek), 15:11 (GMT +1), pl.soc.prawo
    napisał:

> [...]
    > dziekana do dziekanatu,.. nie wiem czy to dobry pomysl?
    > Chce tez dolaczyc zaswiadczenia z centrum psychoterapii, w ktorym sie

    Do tej sprawy stosuje się przepisy kpa, a to znaczy, że odwołanie należy
    wnieść za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (tu: dziekana) w
    terminie 14 dni od jej doręczenia (odebrania poleconego).

    Wniesienie odwołania wstrzymuje wykonnie decyzji, czyli do uzyskania
    rozstrzygnięcia Rektora nadal pozostaniesz studentką - wykorzystałbym ten
    czas na pouczęszczanie na zajęcia.

    Z doświadczenia z innej uczelni wiem, że bardzo dobrze działa w takich
    podaniach powołanie się na swwoją bardzo trudną sytuację materialną,
    zmuszającą do wykonywania pracy istotnie utrudniającej regularne
    uczęszczanie na zajęcia - jeśli to oczywiście prawda. Konieczność opieki
    nad chorym członkiem rodziny, inne powszechnie pochwalane w społeczeństwie
    formy działania, jak np. wolontarystyczne przeprowadzanie babć przez pasy,
    także pomagają, ale raczej wtedy, gdy się je co najmniej "wystarczająco
    uprawdopodobni", czyli w zasadzie udokumentuje - zaświadczeniami,
    dyplomami etc.

    Lwia część decyzji o skreśleniu zostaje utrzymana w mocy przez instancję
    odwoławczą.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk

  • 10. Data: 2006-11-14 14:54:52
    Od: t...@g...pl

    :-((
    dziekuje bardzo za odpowiedz i poswiecony czas...