  • 1. Data: 2006-11-13 19:07:16
    Temat: skreslenie z listy studentow..
    Od: t...@g...pl

    Witam

    Wlasnie dostałam list z uczelni o skresleniu z listy studentow. Wiem,
    ze
    przusługuje mi odwolanie do Rektora. Czy ktos z Was wie jak to wyglada?

  • 2. Data: 2006-11-14 06:17:26
    Temat: Re: skreslenie z listy studentow..
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    wyglada to tak, ze ty sie odwolujesz i jesli nie masz naprawde mocnej
    karty przetargowej(bo mi rodzice umarli nie nie chodzilem
    nauczelnie/egzaminy, lezalem pod respiratorem itp.) to ci odmawiaja
    i juz ostatecznie wylatujesz a zycie toczy sie dalej swoim trybem

    --
    Pozdro
    Harry